۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۳۹۷

اختتامیه جشنواره سراسری فرهنگی هنری تسلیم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره سراسری فرهنگی هنری «تسلیم» با موضوع نماز، هنر و معنویت با اعلام برگزیدگان در رشته های مختلف به کار خود پایان می دهد.
جشنواره فرهنگي هنري تسليم


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مرتضی اسماعیلی طبا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از برگزاری اختتامیه جشنواره سراسری فرهنگی هنری «تسلیم» با موضوع نماز، هنر و معنویت در روز چهارشنبه با اعلام برگزیدگان در رشته های مختلف خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام این مطلب افزود: از اهداف کلی این جشنواره می توان به استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ نماز به عنوان یکی از پایه های اصلی فرهنگ غنی اسلامی،خلق و تالیف آثار هنری و ادبی ماندگار از هنرمندان و فرهیختگان اسلامی با موضوع نماز و برگزاری نمایشگاه نماز و هنر به منظور آشنایی نسل جوان و تجلیل از هنرمندان، شعرا، نویسندگان متعهد اشاره کرد.

وی گفت: دبیرخانه جشنواره تسلیم، کار خود را از دی ماه سال گذشته با 7 کمیته شامل: کمیته اجرایی، کمیته نمایشگاهی و جنبی ، کمیته علمی ،کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته حراست و کمیته پشتیبانی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در مراسم اختتامیه از برگزیدگان رشته های شعر، داستان کوتاه، خاطره ،حمایت از پایان نامه های دانشجویی ، مقاله ، پژوهش و روزنامه و نشریات ، طراحی ، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی ، عکاسی ، فیلم کوتاه، فیلم نامه ، نمایشنامه نویسی و موسیقی تجلیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: در بخش فرهنگی 250 اثر و در بخش هنری بیش از 350 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از دریافت آثار در دهه اول شهریور ماه داوری ها انجام گرفت و نفـرات برگزیـده هر دو بخش مشخص شدند.

«سید مرتضی اسماعیلی طبا» یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز، حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ، مهندس تمدن استاندار تهران و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر، روز چهارشنبه 23 شهریور ماه ساعت 16 در فرهنگسرای خاوران تهران برگزار می شود./956/د102/ع

ارسال نظرات