۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۳۹۹
جبهه عمل اسلامی لبنان:

بی توجهی سازمان های عربی و اسلامی رژیم صهونیستی را به ادامه تجاوزگری ها تشویق می کند

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان با هشدار نسبت به خطر حفاری های رژیم صهیونیستی در زیرساخت های مسجدالاقصی، کوتاهی سازمان های عربی و اسلامی را موجب تشویق این رژیم به دنبال کردن جنایت های خود علیه قدس دانست.
بيت المقدس، قدس، مسجدالاقصي
به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان، امروز با هشدار نسبت به خطر حفاری های پی در پی رژیم صهیونیستی در زیرساخت های مسجدالاقصی، این حفاری ها را مقدمه ای برای ویران ساختن این مسجد مبارک و برپا ساختن هیکل سلیمان برشمرد و این اقدام های تجاوزگرانه را محکوم کرد.

این بیانیه با انتقاد از کوتاهی سازمان ها و نهادهای عربی و اسلامی و بی توجهی و شانه خالی کردن آنها از بار مسؤولیت دینی، قومی و ملی، تاکید کرد: این سستی و کوتاهی سبب شده است تا رژیم صهیونیستی فارغ دلانه به اجرای نقشه های شوم و پروژه های شهرک سازی خود بپردازد تا بدین وسیله طرح یهودی سازی بیت المقدس و تمامی اماکن مقدس اسلامی را تکمیل کند.

جبهه عمل اسلامی لبنان سران و رهبران عرب و مسلمان را به تلاش فوری برای رهایی هرچه سریعتر بیت المقدس و مسجد مبارک الاقصی فراخواند و از آنها خواست تا با مداخله سریع و قاطع، حفاری های صهیونیستی و عملیات ویران سازی و کوچاندن فلسطینی ها و به تصرف درآوردن منازل و زمین های آنها را متوقف سازند.

یادآورد می شود که حزب الله لبنان نیز چندی پیش با صدور بیانیه ای با اعلام اینکه حفاری های پی در پی رژیم صهیونیستی پایه های مسجدالاقصی را سست کرده و امکان فرو ریختن آن در هر لحظه را فراهم آورده است، این حفاری هارا تهدیدی واقعی و خطری بزرگ علیه نخستین قبله مسلمانان و نماد برجسته جهان عربی و اسلامی دانست و سکوت سازمان ملل متحد و دیگر مجامع بین المللی درقبال این جنایت را مشارکت در جرم و جنایت رژیم صهیونیستی برشمرد./981/ب902/گ
ارسال نظرات