۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۶۲۲
امام جمعه بناب:

دشمنان از پیوند عاطفی ملت و رهبری غافل هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که دشمنان غافل از پیوند عاطفی میان ملت و رهبری هستند، گفت: ولایت فقیه عامل اصلی اقتدار نظام است.
ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، ظهر امروز در جمع مردم بناب در مصلای اعظم این شهر اظهار داشت: شناخت درست از مواضع دشمن و فتنه ضرورتی انکار‌ناپذیر برای مردم و مسؤولان در شرایط حساس امروز کشور است.

وی خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی به دنبال بی‌هویت‌کردن جوان ایرانی، ترویج فساد و مواد مخدر، بی‌ تفاوتی نسبت به دین، جدایی دین از سیاست، مقابله با ولایت و شبهه افکنی در احکام مسلم دینی است.

حجت الاسلام بنابی با بیان این‌که بیداری مسلمانان جهان به یقین بدون رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب محقق نمی‌شد، گفت: ولایت منشأ خیر و برکت برای جامعه اسلامی است. امروز دنیای کفر مقابل اسلام قرار گرفته، از این رو نباید به هیچ عنوان برای دفاع از ارزش‌های دینی و شیعی کوتاه آمد.

وی با هشدار نسبت به اینکه دشمن درصدد تفرقه افکنی و شایعه‌سازی میان گروه‌های مختلف جهادی و انقلابی است، گفت: افراط و تفریط در مسیر ولایت‌پذیری عامل انحراف خواهد بود، نباید منویات رهبری نظام را تفسیر به رأی کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین ولایت مطلقه فقیه را یک نعمت بی بدیل برای نظام اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: با وجود ولایت فقیه نظام اسلامی ایران مسیر رشد، تعالی و ترقی را طی می‌کند که بیش از هر زمان دیگری عامل نگرانی استکبار جهانی شده است.

امام جمعه بناب با اشاره به برکات وجودی ولایت فقیه در 32 سال گذشته افزود: اگر این دژ مستحکم الهی در کشورمان نبود؛ وضعیت حاکم در ایران، امروز به مراتب بدتر از افغانستان و به مراتب ناامن‌تر از عراق بود.

وی با اشاره به توطئه دیرین استکبار جهانی در جدایی میان مردم و رهبری نظام تصریح کرد: دشمنان غافل از پیوند عاطفی میان ملت و رهبری هستند، چراکه همگان بر این مهم اذعان و وحدت نظر دارند که ولایت فقیه عامل اصلی اقتدار نظام است./935/پ203/س

ارسال نظرات