۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۷۰۱
با سخنرانی آیت الله طبرسی؛

آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه مازندران 27 شهریور با سخنرانی نماینده ولی فقیه دراستان برگزار خواهد شد.
آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مازندران برگزار می‌شود
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیرحوزه های علمیه مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه کشور گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه استان نیز روز یک شنبه هفته آینده با سخنرانی آیت الله نورالله طبرسی، رییس شورای استانی حوزه علمیه استان برگزار می شود.

وی با بیان این که این مراسم به میزبانی حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنای قائمشهر برگزار خواهد شد، افزود: سال گذشته این مراسم در مدرسه علمیه سعادتیه ساری برگزار شد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که در این مراسم طلاب و اساتید حوزه های علمیه بابل، ساری و قائمشهر حضور دارند، بیان داشت: این مراسم ساعت 9 صبح روز یک شنبه 27 شهریور برقرار خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه مازندران با اشاره فعالیت رضایت بخش مدارس علمیه استان در طی سال های اخیر، گفت: خوشبختانه با راه اندازی نمایندگی مرکز مدیریت در استان بسیاری از امور مدارس علمیه ساماندهی شد.

وی، راه اندازی مدیریت استانی حوزه علمیه در مازندران را عاملی در تقویت و رشد فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه دانست و خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این مرکز مراسم سال تحصیلی حوزه علمیه مازندران به صورت نظامند همزمان با سراسر کشور به میزبانی یکی از مدارس علمیه استان برگزار می شود./950/پ203/س
ارسال نظرات