۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰

بیست و ششمین شماره نشریه ‌ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و ششمین شماره دو هفته نامه ندای طالبیه ویژه نامه خبری حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بیست و ششمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از استهلال ماه شوال از سوی آیت الله مجتهدشبستری، راه اندازی کتابخانه مصلای اعظم تبریز، تحصیل اولین ورودی های حوزه علمیه تسوج، سالگرد ارتحال آیت الله بنی فضل، اخبار دهمین اجلاس خبرگان رهبری، نشست هم اندیشی روحانیان هریس، دیدار استاندار آذربایجان شرقی با پدران شهید روحانی، عضویت حدود چهار هزار طلبه در بسیج طلاب استان، راه اندازی حوزه علمیه خواهران اهر و همایش طرح چهره به چهره روحانیان از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

گردهمایی ائمه جمعه و جماعات استان در سرعین، معرفی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب بیست و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنابر این گزارش، ‌«نقش حوزه های علمیه در سیاست گذاری فرهنگی» عنوان یادداشتی از آیت الله مصباح یزدی است که در شماره 356 نشریه پاسدار اسلام و در این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/س
ارسال نظرات