۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۷۹۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مبانی جمهوری اسلامی ایران با منافع استکبار در تضاد است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با بیان این که مبانی جمهوری اسلامی ایران با منافع استکبار در تضاد است، گفت: دشمنان از همان روزهای ابتدایی انقلاب تلاش کردند با توطئه‌های مختلف این نظام دینی را ساقط کنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در جلسه هماهنگی ستاد هماهنگی دفاع مقدس استان با اشاره به نقش آفرینی فرزندان میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندان جبهه اسلام با اهدای خون پاک خود بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کردند.

وی با بیان این که همه اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی را مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم، افزود: وظیفه آحاد جامعه اسلامی ادامه راه شهدا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گام برداشتن در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا را سبب رسیدن به سعادت حقیقی دانست و خاطرنشان کرد: عمل به وصیت شهدا مهم‌ترین وظیفه امروز ماست.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با تأکید بر این که آرمان ها وارزش های شهدا باید بیشتر در سطح جامعه ترویج شود، گفت: نباید بگذاریم نسل جوان ما فرهنگ غربی را الگوی خود قرار دهد بلکه باید آرمان‌های اصیل اسلامی و انقلابی در میان جوانان ترویج و نهادینه شود.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود به نقش خانواده‌های شهدا پس از جنگ تحمیلی اشاره کرد و با بیان این که این خانواده ها دین بزرگی بر گردن انقلاب و ملت ایران دارند، گفت: آنها با فدا کردن جان فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب خدمت بزرگی به این انقلاب اسلامی انجام دادند که همه ما همواره مدیون آنها هستیم.

وی حمایت از جانبازان و ایثارگران را یک تکلیف مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با بهره‌گیری از امکانات در این جهت گام‌های بیشتری بردارند.

امام جمعه رشت با تاکید براین که اگر مدیریت‌ها صحیح نباشد مشکل ایجاد می‌شود، یادآور شد: جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های کشور هستند و باید به آنها توجه شود.

وی با بیان این که مبانی جمهوری اسلامی ایران با منافع استکبار در تضاد است، گفت: دشمنان از همان روزهای ابتدایی انقلاب تلاش کردند با توطئه‌های مختلف این نظام دینی را ساقط کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به این که جمهوری اسلامی مانع فعالیت‌های نامشروع استکبار است، خاطرنشان کرد: استکبار جنگ را به عنوان خشونت علیه مسلمانان تبلیغ می‌کند و اعمال وهابیون و طالبان را به اسلام نسبت می‌دهد./950/پ202/ع

ارسال نظرات