۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۸۰۷
احمدی‌نژاد:

با تحقق ایران هسته‌ای دشمنان کاری از پیش نمی‌برند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور در جمع مردم مشگین شهر گفت: به فضل الهی ایران هسته ای محقق شده و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
محمود احمدي نژاد، رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشورمان عصر روز گذشته در ادامه دور چهارم سفرهای استانی در جمع مردم مشکین شهر اظهار داشت: یکی از بهترین راه ها برای حرکت به سوی سعادت و کمال انسان، کسب علم و دانایی است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال عظمت و بزرگی خود را با بیان علم خویش توصیف می کند، افزود: اهمیت کسب علم، دانایی و دانش به حدی است که بشر بدون آن با موجودات دیگر هیچ تفاوتی ندارد، علم به انسان معرفت و تواضع می بخشد.

رییس جمهور کشورمان با اشاره به تفکرات غلط غربی درباره کسب و بهره مندی از علم و دانایی تصریح کرد: کسانی که بر مراکز قدرت جهانی مسلط شده اند، اندیشه هایی خالی از علم و معرفت دارند که همین امر عامل اصلی غرور و خودخواهی آنها است.

احمدی نژاد با بیان این که علم مایه بصیرت و روشنی افکار بشر است، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین رسالت امروز دولت و مردم ساختن ایران، اصلاح وضعیت اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و عمران و آبادانی بر اساس علم و دانایی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهداف دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت، با تاکید بر اینکه تحقق هدف ایجاد دو نیم میلیون شغل در سال امری امکان پذیر است، گفت: برای حل مشکل اشتغال تصمیم گرفته شد که در یک اقدام انقلابی در مدت دو سال با پشتیبانی ملت و بسیج همه امکانات سالی 2.5 میلیون شغل ایجاد شود تا با یاری خداوند متعال مشکل بیکاری رفع شود.

احمدی نژاد با انتقاد از تبلیغات عده ای مغرض برای ناامید کردن مردم از دولت خدمتگزار اظهار داشت: هنگامی که قرار است یک کار انقلابی شود، برخی در گوشه و کنار شروع به منفی بافی می کنند که نمی توان کاری از پیش برد اما من تاکید می کنم تا آخرین لحظه، جان و توان خود را صرف ساختن ایران و خدمت به مردم می کنم.

رییس جمهور دست یابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای را حاصل کار انقلابی و تلاش دانشمندان جوان ایران دانست و گفت: امروز به فضل الهی ایران هسته ای است و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی در پایان با تشریح نتایج سفرهای قبلی هیئت دولت به شهرستان مشکین شهر اظهار داشت: دور اول سفر 39 مصوبه، در دور دوم 40 مصوبه و در دور سوم 13 مصوبه برای مشکین شهر داشته ایم که بیشتر اجرایی شده و یا در دست اجرا است./935/پ202/س
ارسال نظرات