۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷
امام جمعه اردبیل:

تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی نوید پیروزی امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که آمریکا بری تأمین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه دست به هر کاری خواهد زد، گفت: تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر نوید پیروزی امت اسلامی را داده است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: بیداری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و مستکبران عالم را ذلیل کرده است.

وی با بیان این‌که آمریکا بری تأمین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه دست به هر کاری خواهد زد، خاطر نشان کرد: امروز جایگاه رفیع امت اسلامی به مرحله ای رسیده که وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در رسانه ‌ها به صراحت اعلام می ‌کند که سفیر این رژیم به صورت مخفیانه و با لباس مبدل پا به فرار می‌گذارد.

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر نوید پیروزی امت اسلامی را داده است، تصریح کرد: مردم مصر با دیانت، صبر و بردباری خود با تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی به استکبار فهماندند که عاقبت نظام‌های دیکتاتوری غیر از سقوط نیست.

وی تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر را یادآور خاطرات خوش انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: آرمان های انقلاب اسلامی ایران در منطقه گسترش یافته و ملت‌ها در سایه بینش انقلابی و اسلامی، بصیرتی کامل برای مقابله با دشمنان کسب کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنانش ‌وتو‌کردن طرح استقلال سرزمین فلسطین از سوی آمریکا را یک حرکت سیاسی در حمایت از رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا با حمایت از این رژیم جعلی لعن و نفرت جهانی را عائد خود کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سفر چهارم رییس‌جمهور به استان اردبیل را پرخیر و برکت دانست و اظهار داشت: شب گذشته در یک همت والا دولت برای شهرداری‌های استان پنجاه میلیارد تومان بودجه عمرانی مصوب کرد تا عمران شهری با سرعت بیشتر اتفاق بیفتد.

وی با قدردانی از حضور دولتمردان در کنار مردم تصریح کرد: تسریع در اجرای مصوبات و رفع معضل بیکاری جوانان، خواست مردم اردبیل از دولت خدمتگزار است./935/پ201/س
ارسال نظرات