۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۹۶۹
با صدور پیامی؛

آیت الله صافی گلپایگانی درگذشت آیت الله میرزا احمد دشتی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت آیت الله میرزا احمد دشتی نجفی را تسلیت گفت.
آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، امروز با صدور پیامی درگذشت آیت الله میرزا احمد دشتی نجفی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدّها شئ

ارتحال عالم جلیل القدر فقیه عالی مقام حضرت آیت الله آقای حاج میرزا احمد دشتی نجفی ثلمه‌ای جبران ناپذیر است.

آن شخصیت بزرگ روحانی، علاوه بر سوابق دینی و بلند علمی و حضور بارز در حوزه علمیه نجف اشرف و قم مقدسه و تدریس و تربیت طلاب و فضلای محترم، دارای مکارم اخلاق و صفات عالی زهد و پرهیزکاری و دوری از ظواهر دنیا بودند و در قم مدرسه‌ بزرگی به نام نامی و اسم گرامی حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تأسیس نموده و در آن صدها نفر از شاگردان مکتب حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در آن به تدریس و تعلیم و تعلّم اشتغال دارند.

حقیقتاً آن فقید سعید، خدمتگزاری مخلص در آستان مقدس مولای خود حضرت صاحب الامر ارواح العالمین له الفداء بود و اخلاق حمیده و روش زندگی ایشان برای طلاب و حوزه‌های علمیه الگویی بزرگ خواهد بود.

اینجانب با تأثر و تأسف، این مصیبت را به حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و اهالی مؤمن و متعهد استان بوشهر و به خصوص به بیت شریف و آقازادگان مکرم و دامادهای محترم تسلیت عرض نموده و برای آن عالم بزرگوار ترفیع درجه و رضوان الهی را مسئلت دارم.
27/6/1390

19 شوال المکرم 1432
لطف الله صافی
/914/د102/ج
ارسال نظرات