۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۹۹۹
با محوریت بیداری اسلامی؛

پنجمین جشنواره شعر پایداری در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فراخوان پنجمین جشنواره استانی شعر پایداری با محوریت بیداری اسلامی از رویکردهای جدید در تبریز منتشر شد.
بيداري اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، رضا قلیزاده، معاون ادبی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: توجه به آفرینش‌های ادبی پیرامون موضوع بیداری اسلامی از رویکردهای جدید پنجمین جشنواره استانی شعر پایداری است.

وی با بیان این‌که آثار برگزیده همزمان با آغاز هفته بسیج در روز دوم آذر معرفی و تقدیر خواهند شد، افزود: توجه به شعر دفاع مقدس، بهره گیری شعر دفاع مقدس از مضامین و مفاهیم عاشورایی و شعر کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس، موضوعات شرکت در این جشنواره است.

معاون ادبی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با اشاره به انعکاس موج بیداری اسلامی در در آثار شاعران جوان خاطرنشان کرد: موضوع شعر مقاومت ملل در برگزاری پنجمین جشنواره استانی شعر پایداری با تاکید بر بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.

قلیزاده آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را بیستم آبان ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: شاعران استان می توانند آثار خود را در هر کدام از موضوعات مرتبط با جشنواره، در دو بخش فارسی و ترکی به دبیرخانه این جشنواره –به نشانی تبریز، خیابان آزادی، میدان دفاع مقدس، کوچه شهید آشتاب پلاک هفت ارسال کنند.

معاون ادبی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پایان با اشاره به نقش شعر در گسترش ارزشهای دفاع مقدس گفت: شعر پایداری برآمده از حماسه های همیشه جاوید ملتی است که باورهای متبلور از ایمان، عشق، شرف، یگانگی و ایستادگی را به نمایش می گذارد./935/د103/س
ارسال نظرات