۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۰۱۴
نماینده مردم تهران در مجلس:

جهان اسلام در حال بازیابی عزت از دست رفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه امروز جهان اسلام در حال بازیابی عزت از دست رفته خود است، موج بیداری اسلامی را الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: با توجه به الگوگیری مردم منطقه از انقلاب، ما باید در جبهه داخل متحد و مقتدر باشیم.
علي اصغر زارعي نماينده مردم تهران و عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اصغر زارعی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه در دیدار اعضای این فراکسیون با مراجع تقلید و علما، با اشاره به موج بیداری اسلامی، فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را متذکر شد و گفت: ما احساس می کنیم موج بیداری اسلامی حرکت جدیدی را در منطقه ایجاد کرده و هسته جهان اسلام در حال تغییر و تحول است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، جهان اسلام در حال بازیابی عزت از دست رفته خود است، تصریح کرد: این شرایط ایجاب می کند که ما در جبهه داخلی کشور قدرت و استحکام خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به خصومت دشمنان علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمنان می خواهند ما را در داخل درگیر کنند و بشکنند و از این طریق به خارج پیام های خاصی را منتقل کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی فتنه 88 را طرحی در همین راستا ارزیابی و تصریح کرد: این فتنه با برنامه ریزی و سازماندهی خاصی طراحی و اساس انقلاب را نشانه گرفته بود، اما به لطف خدا این فتنه پشت سر گذاشته شد.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد فتنه هنوز تمام نشده و فتنه گران همچنان فعال هستند و جریانات انحرافی پرده هایی از این انحراف است.

این فعال سیاسی با تاکید بر حفظ وحدت و تقویت جبهه داخل، ابراز داشت: استخوان بندی تقویت جبهه داخل مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و علما هستند و ما به پیروی از این بزرگان افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز امید ملت های منطقه و انقلابیون به جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: ما اگر می خواهیم تجارب خود را به آنها منتقل کنیم ابتدا باید در داخل کشور مقتدر باشیم، اما متاسفانه گاهی احساس می شود در داخل بحث هایی برای تضعیف وجود دارد.

زارعی با بیان اینکه توجه به خارج ما را نباید از وضعیت داخل غافل سازد، خواستار ارائه رهنمود از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی در این خصوص شد که وی با تاکید بر اینکه این دو مانعه الجمع نیستند، ابراز داشت: این مطلب حرف درستی است و ما باید با حفظ اتحاد سوژه به دشمنان ندهیم، چرا که آنها می خواهند فضای کشور ما را ملتهب نشان دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در خصوص سخنان زارعی مبنی بر اینکه ما انتظار داریم مجلس بعدی بهتر از این مجلس باشد تا بتواند به خوبی به رسالت خود عمل کند، با تاکید بر اینکه باید از جریان ها عبرت گرفت، گفت: شما ریشه یابی و ارزیابی کنید و سعی نمایید چنین جریانی بوجود نیاید و البته این مساله هم احتیاج به مشورت دارد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: جریان فتنه با تمام نقشه هایی که داشتند، برنامه هایشان نقش بر آب شد، اما مهم این است که ما با فکر کار کنیم، هم در جبهه داخل و هم در جبهه خارج کار و فعالیت داشته باشیم و رسالت خود را به خوبی انجام دهیم. /924/پ202/ج

ارسال نظرات