۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۰۲۷

جشن‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از دهه کرامت به عنوان بهترین زمینه برای ترویج فرهنگ رضوی و اجرای برنامه‌های محتوایی یاد کرد.
جشنواره رضوي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، جلسه شورای هماهنگی جشن های رضوی و دهه کرامت استان آذربایجان شرقی امروز در تبریز برگزار شد.

علی داننده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این جلسه که با شرکت نمایندگان نهادهای عضو استانی برگزار شد، از دهه کرامت به عنوان بهترین بستر و زمینه برای ترویج فرهنگ رضوی و اجرای طرحها و برنامه های شانی و محتوایی یاد کرد و با بیان اینکه، ولایت و امامت از ارکان اعتقادی جامعه ماست، اظهار داشت: باید از این ظرفیت بالای فرهنگی و معنوی، با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب بهره مند شویم.

ریس شورای هماهنگی جشن های رضوی استان، از نهادهای عضو خواست، با اجرای برنامه های مرتبط در این ایام مبارک و فرخنده، برای حضور و مشارکت مردم زمینه ایجاد کنند و افزود: حضور مردم در جشن های دهه کرامت موجب رونق و ماندگاری برنامه های فرهنگی و مذهبی خواهد شد.

همچنین محمد هادی‌نیا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، مسؤولیت و هماهنگی اجرای جشن های رضوی و مردمی به ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور محول شده و در استان نیز پیگیری تحقق مصوبات شورای مرکزی با محوریت اداره کل ارشاد اسلامی، به عهده دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می باشد.

وی گفت: طبق مصوبه جلسه کشوری این شورا، دستگاه های عضو بایستی از کلیه ظرفیت ها و استعداد های موجود برای عمق بخشی به برنامه های جشن و تبدیل دهه کرامت به فرصتی بسیار ارزشمند برای تبیین فرهنگ رضوی اسفاده کرده و از برنامه های خود جوش و مردمی حمایت به عمل اورند./935/د103/س
ارسال نظرات