۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۰۹۵
با موضوع زندگی علما؛

دلدادگان توحید در تبریز منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ اثر تحقیقی دلدادگان توحید با هدف معرفی آثار و زندگانی علمای برجسته خطه آذربایجان منتشر شد.
فاني تبريزي
عباس داداش‌زاده متخلص به فانی تبریزی، نویسنده و شاعر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کتاب دلدادگان توحید، اثری تحقیقی، ادبی و پژوهشی است که به تشریح آثار، زندگانی و اندیشه های علمای بزرگ تبریز می پردازد.

نویسنده اثر ارزشمند دلدادگان توحید در تشریح بخش های مختلف این کتاب خاطر نشان کرد: این اثر درصدد تبیین زندگانی، آثار و اندیشه های بزرگانی چون علامه طباطبایی، علامه امینی، علامه جعفری، شهید سیدعلی قاضی طباطبایی و میرزا جواد آقا ملکی تبریزی است.

وی ادامه داد: این کتاب که با پشتوانه تحقیقی و پژوهشی مستند و قوی به نگارش درآمده است، با نثری روان مخاطب را با ابعاد شخصیتی علما و علامه‌های بزرگ تبریز آشنا می کند.

داداش زاده که صاحب آثار ارزشمند ادبی در حوزه دین و معارف اسلامی است، تصریح کرد: کتاب دلدادگان توحید در چهارصد صفحه هم اکنون از سوی انتشارات دارالکتب الاسلامیه تهران در دست چاپ قرار دارد.

فانی تبریزی در بخش دیگری از سخنان خود از انتشار کتاب «خط سرخ» شامل گزیده‌ای از مقالات و اشعار گنگره شعر عاشورایی سازمان تبلیغات اسلامی استان و کتاب «خاکیان عرش‌نشین» وصف دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است خبر داد و گفت: این کتب از سوی توسط انتشارات قدر ولایت تهران به چاپ رسیده است.

گفتنی است، عباس داداش‌زاده متخلص به فانی تبریزی، از شاگردان زنده یاد استاد عابدتبریز، شاعر و نویسنده شهیر آذربایجان‌شرقی است که در عرصه‌های ادب و عرفان صاحب چند کتب تالیفی و تحقیقی است./935/پ202/س
ارسال نظرات