۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۱۲۴
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

فعالیت تحصیلی حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ فعالیت تحصیلی حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول در آیینی با حضور آیت الله موسوی جزایری، آغاز شد.
فعالیت تحصیلی حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول آغاز شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فعالیت تحصیلی حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول، روز گذشته با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امام جمعه دزفول و مسؤولان محلی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم، آیت الله موسوی جزایری، رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، صاحب حقیقی حوزه های علمیه را حضرت بقیه الله الاعظم(عج) دانست و گفت: طلاب حوزه های علمیه باید با استعانت از خداوند متعال و توسل جدی به امام عصر(عج) در راه علم آموزی و پرورش نفس تلاش و کوشش کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تاکید برضرورت توجه به امور تحقیقی از سوی عموم حوزویان اظهار داشت: در مقابل پرهیز از مدرک گرایی به عنوان یک آفت بزرگ در عرصه علم می بایست به شکل جدی مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: طلاب باید علم و درس را برای اصالت خود آن و فهم معارف اسلامی بخوانند و تحصیل نیز از نوع تحقیقی باشد تا زمینه برای بروز و خودنمایی مباحثی نظیر مدرک گرایی و تقلید در عرصه مهم علم فراهم نشود.

در آیین آغاز به کار حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول همچنین توضیحاتی از سوی امام جمعه این شهرستان و رییس حوزه علمیه مزبور در ارتباط با عملکرد و وضعیت کیفی و کمی آن حوزه ارایه شد./9461/پ203/ص
ارسال نظرات