۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۱۴۲
استاندار آذربایجان شرقی:

آیت‌الله نجمی منشأ خیر و برکت در حوزه های علمیه بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمدصادق نجمی نماینده سابق استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
آيت الله محمد صادق نجمي
به گزارش خبرگزاری رسا، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمدصادق نجمی نماینده سابق استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

بیگی در این پیام آورده است: خبر تاسف‌بار رحلت جانگداز عالم ربانی و فقیه والامقام حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد صادق نجمی (قدس سره) موجب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: آن عزیز سفرکرده را همان بس که حیات طیبه‌اش را به تربیت شاگردانی فاضل و متعهد در حوزه و دانشگاه و تحقیق و تالیف ده‌ها اثر ارزشمند سپری و عمر شریفش را در راه پایداری بر مسیر نورانی ولایت و در راه پاسداری از ولایت مطلقه فقیه در سنگر مقدس مجلس خبرگان و به عنوان مجاهدی خستگی‌ناپذیر و خطیب توانا در جمعه و جماعات طی نمود و سرانجام دعوت حضرت دوست را لبیک گفته و به سوی معبودش شتافت.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اینجانب این ضایعه جبران‌ناپذیر را به حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و مراجع عظام و حوزه‌های علمیه و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جامعه دانشگاهی و به فرزندان انقلابی و ولایتمدار و نیز به خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت می‌نمایم که روح طیب و طاهرش را با انبیا و اولیا در اعلی علیین محشور فرماید.

گفتنی است، آیت الله محمد صادق نجمی که به علت عارضه قلبی در بیمارستان پیامبران تهران بستری بود، شامگاه روز جمعه دارفانی را وداع گفت./935/د102/ص
ارسال نظرات