۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۱۴۹
آیت الله علوی گرگانی:

همه باید در برنامه های خود اسلام را پیاده کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با تاکید بر اینکه همه چیز انقلاب به اسلام و احکام دینی است و همه باید در برنامه ها و فعالیت های خود اسلام را پیاده کنند، جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بسیار برجسته توصیف کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از استادان برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در دیدار مسؤولان مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، در سخنانی تصریح کرد: شعب و انواع کار این دفتر بسیار متعدد و خوب است، دفتر تبلیغات اسلامی در این مدت کارهای خوب و مثبتی انجام داده و می دهد و فعالیت های آن قابل تقدیر است.

وی گردآوری معارف اسلامی در قالب نرم افزارها و تبدیل آن به اصطلاح نامه را اقدامی ارزنده دانست و تاکید کرد: علوم اسلامی باید نشر و ترویج شود و در این راستا بهره گیری از امکانات روز مناسب و شایسته است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تبلیغ را منحصر در یک روش ندانست و با اشاره به آیه تبلیغ تصریح کرد: باید با بهره گیری از تمام ابزارها و امکانات معارف ناب اهل بیت و آموزه های اسلامی را برای جامعه تبلیغ کرد.

وی تاکید کرد: این نوع کارها زمینه مناسبی را برای محققان، علما و پژوهشگران فراهم و به آنها کمک می کند که به آسانی به منابع و فهرست های مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه اگر علم و قدرت در کنار هم بیاید هر چیزی امکان پذیر است، گفت: شما دارید به این مساله جامه عمل می پوشانید و به هر میزان در این راستا تلاش کنید مؤثر است.

وی اضافه کرد: ما همه این اقدامات را مرهون انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری و مراجع و علما می دانیم و امیدواریم بتوانیم به درستی وظیفه خود را به انقلاب و اسلام ادا کنیم.

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه چیز انقلاب ما به اسلام است، تاکید کرد: همه باید سعی کنند در فعالیت ها و برنامه ها احکام اسلام را پیاده کنند تا مردم طعم اسلام را بچشند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات