۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۳۱۸۵
آذرماه سال جاری؛

همایش ملی ‌جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قم، از برگزاری همایش ملی ‌جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی‌ در قم در آذرماه سال جاری خبر داد.
جهاد اقتصادي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین حاج رحیمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قم، روز چهارشنبه در دیدار با حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، از برگزاری همایش ملی جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی در شهر مقدس قم خبر داد.

وی با بیان اینکه این همایش ملی آذرماه امسال به میزبانی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، اهداف برگزاری همایش را تشریح کرد و عمل به رهنمودهای رهبری را یکی از مهم ترین اهداف دانست.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قم در ادامه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهاد اقتصادی ما تصمیم گرفتیم این همایش ملی را در قم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه همایش ملی جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی می تواند بستر مناسبی برای هم اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب برای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد، تاکید کرد: متاسفانه تاکنون اقدام مناسبی برای این مهم انجام نشده بود و همایش جهاد اقتصادی در عرصه جهاد کشاورزی می تواند بستر خوبی برای این امر مهم باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قم گفت: در این همایش اساتید و محققان به ارائه مقالات و بیان دیدگاه های خود در خصوص جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مسؤولان برگزاری این همایش دیدارهایی را با مراجع تقلید و علما برگزار کرده و می کنند، ابرازداشت: امیدواریم با بهره‌گیری از رهنمودهای علما و مراجع به خوبی همایش جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی را برگزار کنیم.

حاج رحیمی با اشاره به اعلام فراخوان همایش تصریح کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش مورد ارزیابی و دسته بندی قرار خواهد گرفت و موارد اجرایی آن به دستگاه های مربوطه ابلاغ خواهد شد. /924/پ203/ع

ارسال نظرات