۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۱۸۶

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق در مدارس علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) با حضور روحانیان و طلاب و عموم مردم در حوزه های علمیه استان تهران برگزار می شود.
شهادت امام صادق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در روز شنبه، دوم مهرماه از سوی حوزه های علمیه استان تهران برگزار می شود.

مدرسه علمیه مروی تهران با حضور آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری، روحانیان و طلاب و عموم مردم از ساعت 10:30 تا اذان ظهر با سخنرانی حجت الاسلام عبدوست، مبلغ معارف دینی در این مدرسه برگزار می شود.

این مراسم عزداری از سوی مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی تهرانی از ساعت 10 همراه با اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی حجت الاسلام حبیبی، متولی مدرسه برگزار می گردد.

همچنین دسته عزاداری مراسم شهادت امام صادق(ع) از ساعت 9 صبح از سوی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تهران برگزار می شود.

از سوی مدرسه علمیه برادران حضرت عبدالعظیم ری این مراسم از ساعت 16:30 با قرائت قرآن از سوی حجت الاسلام موسوی درچه ای، یکی از قاریان ممتاز کشور و سخنرانی حجت الاسلام حسینی چاوشی، مبلغ معارف دینی آغاز خواهد شد.

مراسم سینه زنی و عزاداری شهادت امام صادق(ع) از سوی مدرسه علمیه حجت نیز شنبه شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و سخنرانی حجت الاسلام سیفی، مدیر این مدرسه برگزار می شود.

طلاب مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) شنبه از ساعت 11 در مسجد خیریه امام محمد تقی(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام عباسیان، استاد حوزه علمیه به عزدارای و سوگواری خواهن پرداخت.

همچنین مراسم ویژه شهادت امام صادق(ع) به مدت سه روز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان دماوند برگزار می شود./921/پ202/س

ارسال نظرات