۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۱۹۳

نام نویسی مرکز مشاوره اصفهان تا دهم مهر ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان با اشاره به افزایش دوره های این مرکز، از ادامه نام نویسی دوره های آموزشی این مرکز تا دهم مهرماه خبر داد.
نام نویسی مرکز مشاوره اصفهان تا دهم مهر ادامه دارد
حمیدرضا یزدخواستی معاون پژوهشی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان با اشاره به برگزاری بیش از بیست دوره آموزشی در این مرکز، گفت: این دوره ها در رشته های آموزش امداد و کمک های اولیه، مهارت های تحصیلی، مهارت های زندگی قبل و بعد از ازدواج، تکنیک ها موفقیت در امتحانات بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در زمینه مشاوره، انتشار جزوات، بروشورها و کتب در زمینه های مشاوره و تحصیلی، برگزاری نشست ها و همایش‌های بهداشت روانی در مدارس علمیه اصفهان و فراخوان جذب مقالات در زمینه های روانشناسی، برگزاری جلسات مشاوره در زمینه های تحصیلی، خانوادگی و اخلاقی برای طلاب خواهر و برادر و ارائه محصولات کمک آموزشی به طلاب با تخفبفات ویژه از فعالیت های مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان است.

یزد خواستی با اشاره به برگزاری سه دوره جدید در سال تحصیلی 90-91، اظهار داشت: فعالیت های آموزشی این مرکز در سال تصیلی جدید افزایش می بابد.

معاون پژوهشی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان افزود: امسال دوره های آشنایی با اصول و فنون راهنمایی و مشاوره ویژه برادران، آشنایی با اصول فرزند پروری و مهارتهای زندگی تربیت فرزند 6 تا 11 سال ویژه همسران طلاب به برنامه های آموزشی مرکز مشاوره اصفهان افزوده خواهد شد.

وی گفت: همچنین ششمین دوره مهارت های زندگی دوران بعد از ازدواج، چهارمین دوره مهارتهای زندگی دوران عقد ویژه زوج های جوان طلبه برگزار می شود.

یزدخواستی به برنامه های این مرکز برای ارتقای سطح علمی تحصیلی طلاب اشاره کرد و گفت: در ایام امتحانات دوره تکنیک های موفقیت در امتحانات، ویژه طلاب اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: مهرماه نیز سیزدهمین دوره مهارتهای تحصیلی در مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان برگزار خواهد شد./965/پ202/ص
ارسال نظرات