۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷
عضو خبرگان رهبری:

هدف رژیم بعث خاموشی چراغ هدایت انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بیداری اسلامی از برکات انقلاب اسلامی ایران است، گفت: هدف رژیم بعث خاموشی چراغ هدایت انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان مراغه اظهار داشت: اگر امروز شاهد موج بیداری و اسلام خواهی مردم کشورهای منطقه هستیم، تنها از برکات وجودی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این که استکبار جهانی و رژیم بعث عراق هشت سال جنگ علیه ملت ایران را با هدف خاموش کردن چراغ هدالت گر انقلاب اسلامی تحمیل کرد، گفت: مردم ولایت مدار و شهادت طلب ایران اسلامی تهدید دشمنان نظام اسلامی را به فرصتی برای وحدت ملی و اسلامی و همچنین تقویت خودباوری و خودکفایی تبدیل کردند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که توطئه ها و تهدیدهای نرم دشمنان هنوز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: حامیان دیروز رژیم بعث عراق و صدام جنایتکار، امروز با بحران ها و مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عدیده ای روبه رو هستند و در نهایت بی شرمی با نقاب موجه و حامی حقوق بشر به منطقه خاورمیانه لشکرکشی کرده اند.

وی با بیان این که هفته دفاع مقدس، مرور ایثارگری های مردم ولایتمدار و نیروهای دلاور ارتشی، سپاهی، انتظامی و بسیج است، گفت: باید از تجارب هشت سال دفاع مقدس، برای آبادانی ایران اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان نظام بهره جست، چراکه اگر دیروز هدف دفاع در برابر تجاوز دشمنان امروز جهاد در اقتصاد و صنعت عامل تعالی کشور خواهد بود.

امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که موج بیداری اسلامی، بنیان رژیم اشغالگر قدس را متزلزل کرده است، گفت: تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی در مصر، از نتایج صدور انقلاب اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: اگر اکنون مردم در کشورهایی مانند یمن، لیبی، اردن، مغرب و سایر کشورهای اسلامی خواهان احقاق حقوق شرعی و اسلامی خود هستند به واسطه الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران است./935/پ202/س
ارسال نظرات