۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۲۴۶
عضو خبرگان رهبری:

ثبات در راه ولایت مهمترین توصیه شهدا بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه سعادت دنیا و آخرت در گرو تبعیت از ولایت است، گفت: ثبات در راه ولایت مهمترین توصیه شهدا بود.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي   امام جمعه اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجی مستقر در اردبیل اظهار داشت: مرور وصیت نامه های شهدا نشان می دهد که ولایت مداری و تبعیت محض از رهبری مهمترین توصیه آن عزیزان سفر کرده بوده است.

وی با بیان اینکه ولایت رمز پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل بوده است، گفت: سعادت دنیا و آخرت در گرو تبعیت از ولایت است، ثبات قدم در راه ولایت راه حل بسیاری از مشکلات و معضلات فردی و اجتماعی خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر بازگویی خاطرات و حقایق دوران دفاع مقدس برای نسل جوان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس تجلی مقاومت و اراده با عظمت مردم قهرمان ایران اسلامی است، اکنون رسالت مهم رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس انتقال پیام معنوی جنگ تحمیلی به جوانان است.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان اظهار داشت: هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی با صدور آرمان های انقلاب اسلامی ایران شکسته شده و امروز شاهد اسلام گرایی و عدالت طلبی مردم حق طلب سراسر جهان هستیم.

همچنین سرهنگ جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل امنیت کنونی ایران اسلامی را حاصل ایثار و خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و امنیت آماده مقابله با هرگونه تجاوز و تهدید احتمالی دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به مظلومیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: اقتدار نظام اسلامی ایران به مرحله ای رسیده که امروز قادر به تولید انواع سلاح ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی است، این در حالیست که قبل از انقلاب حتی سیم خاردار از خارج وارد کشور می شد./935/پ203/ع

ارسال نظرات