۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۲۶۹
بهمن‌ماه؛

دومین یادواره بانوی بافضیلت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ به منظور بزرگداشت مقام علمی و اخلاقی مرحومه استادطاهایی(ره) دومین یادواره بانوی با فضیلت‌، بهمن‌ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود‌.
فاطمه خاموشي(بانو طاهايي)
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با دومین سالگرد ارتحال بانو طاهایی(ره) فراخوان مقاله دومین یادواره «بانوی با فضیلت» از سوی مدرسه علمیه نرجس مشهد اعلام شد.

بر اساس این گزارش، اهمیت و ضرورت تعلیم و تربیت دینی، بسترها و لوازم تعلیم و تربیت دینی، روش‌ها و راهکارهای مناسب برای انتقال مفاهیم و ارزش‌ها، استاد طاهائی و تعلیم و تربیت، آسیب شناسی و چالش‌های تعلیم و تربیت در مقاطع مختلف، محورهای این فراخوان را تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است آثار ارسالی می بایست با رعایت اصول علمی- پژوهشی و برای اولین بار در حداقل 15 و حداکثر 30صفحه با نرم افزارWord 2007 و با فونت Mitra اندازه 15 تایپ شده و لوح فشرده آن همراه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال و یا متن کامل مقاله به نشانی اینترنتی http://www.tahaie.org و http://www.tahaie.com ارسال شود.

نقاشی، عکس وانیمیشن نیز ار دیگر قالب های ارائه آثار در این فراخوان اعلام شده است.

علاقمندان می توانند تا بیستم دیماه سال جاری آثار خود را به ن دبیرخانه یادواره به نشانی مشهد، انتهای خیابان دانش غربی، مدرسه علمیه نرجس (س) ، کدپستی: 9135914113 ارسال کنند./930/د103/س

ارسال نظرات