۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۳۱۲

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در تبریز گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده لشکر 21 حمزه در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس تبریز گفت: آرامش و آسایش امروز مردم ایران، مدیون از جان گذشتگی ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است که باید ارزش این شرایط در جامعه ارج نهاده شود.
دفاع مقدس


ولی زاده، جانشین فرمانده  لشکر 21 حمزه آذربایجان در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این نمایشگاه به همت لشکر 21حمزه آذربایجان و با همکاری سپاه و بسیج عاشورا، پدافند هوایی و پایگاه دوم شکاری در محوطه پارک ائل گلی تبریز برپا شده است
.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که بیشتر با رویکرد فرهنگی برپا شده، نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی گوشه ای از توانمندی های رزمی، دفاعی و فرهنگی خود را به نمایش عموم گذاشته اند.

به گفته جانشین فرمانده  لشکر 21 حمزه آذربایجان این نمایشگاه با بیش از 100 غرفه در بخش های مختلف رزمی، نظامی و لجستیکی و فناورهای نوین به مدت 10 روز برای بازدید علاقمندان دائر خواهد بود

 ولی زاده ادامه داد: بازسازی صحنه شهادت سردار مهدی باکری فرمانده لشگر 31 عاشورای آذربایجان با حضور تعدادی از هنرمندان بسیجی و رزمندگان اسلام از نقاط مختلف کشور و همچنین هنرنمایی راپل بازان از بخش های ویژه این نمایشگاه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای معنوی دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس با دلاوری ارتشیان، نیروهای سپاه و بسیج در زمینه های مختلف به نفع ایران اسلامی رقم خورد و تا ابد این دوران غرورانگیز هرگز از تاریخ و خاطره ملت پاک نخواهد شد.

جانشین فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان اضافه کرد: آرامش و آسایش امروز مردم ایران، مدیون از جان گذشتگی ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است که باید ارزش این شرایط توسط تک تک افرا جامعه ارج نهاده شود.

وی بر ارتقای روزافزون قدرت و توانمندی نیروهای مسلح با هدف ایجاد آسایش و امنیت بیش از پیش ملت مسلمان ایران تاکید کرد و گفت: صدور قطعنامه 598 توسط شورای امنیت را پس از 9فقره قطع نامه حمایتی از صدام، در نتیجه حمایت شجاعانه و غیرتمندانه ملت ایران از رزمندگان اسلام بود./935/د101/س

ارسال نظرات