۰۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۳۲۰
امام جمعه اردبیل:

نظام سلطه دایه مهربان تر از مادر برای ملت های منطقه شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: نظام سلطه و استکبار جهانی که سال ها دیکتاتورهای وابسته را در منطقه مسلط کرده بودند، امروز دایه مهربان تر از مادر شده اند.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه‌ های نماز جمعه اظهار داشت: رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری خطاب به ملت های آگاه و بیدار منطقه، نشان داد که خلاء وجود رهبری برای هدایت انقلابیون بیش از گذشته احساس می شود.

وی با بیان اینکه عدم وجود رهبری عامل انحراف و شکست انقلاب های اسلامی منطقه خواهد شد، گفت: غرب از همین خلاء نهایت استفاده را برای ایجاد انحراف در بیداری اسلامی و نهضت‌های عربی منطقه برد، به گونه ای که امروز ادعای سهم خواهی از مردم انقلابی منطقه دارد.

عضو خبرگان رهبری ایجاد اختلاف، فتنه انگیزی، شایعه پراکنی و جدایی میان علما و انقلابیون، نظام ‌سازی، پیشنهاد قانون اساسی شرک‌ آلود و برنامه‌ریزی برای حضور خواص سازشکار و عوامل نفوذی را از جمله توطئه های استکبار جهانی در منطقه دانست و گفت: در برهه حساس کنونی، مردم انقلابی منطقه بایستی با بصیرت و به دور از تفرقه به آران اسلامی و برقراری حکومتی بر پایه احکام الهی چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان این که غرب طلبکارانه به دنبال سهم خواهی از مردم منطقه است، گفت: غرب و استکبار جهانی سال‌ها است دیکتاتورهای سرنگون شده را بر ملت‌ها مسلط کرده ‌اند و حال دایه مهربان‌تر از مادر برای ملت‌ها شده ‌اند.

وی با بیان این که امروز گرگ‌ها در لباس دوست وارد میدان شده اند، تصریح کرد:نباید شرایط بگونه ای تغییر کند که امت اسلامی بار دیگر به نقطه اول بازگردد و دشمن با موج سواری در بحران و حوادث انقلاب شرایط را به نفع خود عوض کند.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اجلاسیه نهضت بیداری امت اسلامی بحق در جایگاه رهبر جهانی و به عنوان ولی امر مسلمین توطئه های دشمنان اسلام را شناسایی و هشدارهای لازم را ارایه نمودند و اگر دشمن تعصب نداشت و زبان به مدح می‌گشود با صدای بلند به مسلمانان و مردم ایران به داشتن چنین رهبری تبریک می‌گفت.

عضو خبرگان رهبری تغییر در اندیشه های دینی و اسلامی مردم انقلابی را توطئه مهم دشمنان دانست و گفت: جهان اسلام امروز نیازمند وحدت نظر و اتحاد فکری و عقیدتی است تا بتواند با دشمن شناسی در برابر فتنه های زمان مقابله کند./935/پ201/س
ارسال نظرات