۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۳۶۷
وزیر دادگستری:

تمسک به ولایت فقیه تنها راه رهایی از فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری گفت: تمسک به ولایت فقیه، تنها راه گرفتار نشدن در دام فتنه ها و مشکلات ایجاد شده از سوی استکبار جهانی در کشور است.
مرتضي بختياري وزير دادگستري
به گزارش خبرنگار خبرنگار رسا در گلوگاه، سیدمرتضی بختیاری، وزیر دادگستری امروز در پنجمین یادواره 26 شهید روستای مهدیرجه گلوگاه اظهار داشت: اگر مردم در کشور به دولتمردان احترام می گذارند و یا برخی از کمبودها را نادیده می گیرند، برخاسته از اصل ولایت پذیری است.

وی بیان داشت: خلأ وجود رهبر مقتدر در انقلاب های رخ داده در کشورهای اسلامی منطقه به خوبی مشهود است و استکبار جهانی با پی بردن به این نقطه ضعف ، درصدد فتنه انگیزی در این کشورها است.

وزیر دادگستری بر شناسایی جریانات فتنه انگیز و انحرافی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر احکام اسلام به درستی در کشور اسلامی ما پیاده شود، دیگر دشمن نمی تواند با سوار شدن بر موج فتنه ها در روند پیشرفت کشور خللی ایجاد کند.

بختیاری افزود: دشمنان نظام، پس از آن که از محاصره اقتصادی در اوایل انقلاب نامیده شدند و در جریان حمله نظامی طبس نیز به هدف نرسیدند، جنگ هشت ساله را با طرفداری از صدام بر ما تحمیل کردند اما در این راه نیز با درایت امام(ره) به جایی نرسیدند.

وی ادامه داد: اگر در آن جنگ کشور ما در هزار و 200 کیلومتر از مرزهای خود با دشمنان در حال نبرد بود در شرایط فعلی کشور، جنگ به کوچه ها و خیابان ها کشیده شده و دشمن با طراحی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، سلامت روانی و روحی جوانان ما را نشانه گرفته است که راه مقابله با این نبرد حساس، نهادینه کردن اصل امر به معروف و نهی از منکر است.

وزیر دادگستری به سالروز شهادت امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: در زمان ایشان، حکومت مرکزی وقتی دید نمی تواند در برابر تعلیمات امام به مردم در زنده نگه داشتن یاد و نام عاشورا مقاومت کند، دست به دامن فلاسفه یونان شد و از طریق آنان، فرقه های دهریون و زنادقه را در کشور اسلامی ترویج کرد.

بختیاری ادامه داد: این فرقه های انحرافی با گذشت زمان با حیات خود ادامه دادند و در زمان ما، همه حرف ها و ایده های آنان از طریق مکاتبی مانند کمونیسم باز هم شنیده می شود که باید با هوشیاری و دقت نظر بیشتر، از رواج این دیدگاه ها در جامعه جلوگیری کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات