۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۴۱۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تبعیت محض از ولایت رمز تعالی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: اگر خواهان رشد و تعالی نظام اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی هستیم، باید تبعیت محض از ولی فقیه زمان را فراموش نکنیم.
حجت الاسلام انتظاري، امام جمعه جلفا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه خلیج فارس شهرستان هادی شهر اظهار داشت: موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و قلب اروپا نشأت گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی و رهنمودهای ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که لبه تیز حملات فرهنگی، عقیدتی و رسانه ای دشمنان به سمت اصل ولایت فقیه نشانه رفته است، گفت: اگر خواهان رشد و تعالی نظام اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی هستیم، باید تبعیت محض از ولی فقیه زمان را فراموش نکنیم.

امام جمعه جلفا تبعیت از ولایت فقیه را رمز موفقیت در فراز و نشیب ها عنوان کرد و افزود: به برکت وجود ولایت فقیه تمامی توطئه های دشمنان و فتنه گران برای براندازی نظام باشکست مواجه شد.

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در همبستگی میان مردم مسلمان منطقه گفت: اگر ولایت فقیه نبود، توطئه‌های دشمنان اسلام این نظام اسلامی را از بنیان از بین می‌بردند؛ اما به برکت وجود امام و رهبری کشور اکنون به قله‌های رفیع سعادت رسیده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی بیداری اسلامی را از برکات وجود ولایت فقیه دانست و خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی در دوران حیات با برکت خود توطئه های زیادی را متحمل شده، عبور سرافرازانه کشور از این فتنه ها به برکت ولایت فقیه و هدایت رهبری بوده است.

حجت الاسلام انتظاری افزود: استکبار جهانی این حقیقت را دریافته که تنها راه ضربه زدن به نظام، فاصله انداختن بین مردم و ولایت است، اما استکبار جهانی به قدری از حقایق و واقعیت های امروز ایران بی خبر است که پیوند عمیق معنوی میام امام و امت را نمی تواند درک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی را عامل توسعه و ارتقای کیفی و کمی سطح آموزش و پرورش در کشور دانست و افزود: این وضعیت نه تنها توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های علمی در سطح ملی و بین المللی را سبب شده بلکه به عنوان الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

حجت الاسلام انتظاری همچین با تأکید بر توجه به برگزاری فریضه نماز جماعت در مدارس گفت: اجرای این فریضه الهی ارتباط دانش آموزان با خدا و توجه به مسائل دینی در دانش آموزان را تقویت خواهد کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات