۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۵۵۷
خطیب جمعه سیهات عربستان:

شورای امنیت نماد استکبار است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه سیهات عربستان، شورای امنیت را نماد استکبار و دیکتاتوری عنوان کرد.
سيد حسن نمر خطيب جمعه سيهات عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن نمر، خطیب جمعه سیهات عربستان در مسجد حمزه بن عبدالمطلب (س) این شهر از مواضع خصمانه آمریکا علیه فلسطین به شدت انتقاد کرد و گفت: مواضع خصمانه آمریکا علیه فلسطین به ویژه در مساله عضویت فلسطین در سازمان ملل و تاکید رئیس جمهور این کشور بر عدم رد این درخواست به شدت محکوم است.

وی افزود: من به هیچ وجه سازمان ملل را یک سازمان بی طرف نمی دانم، این سازمان هیچگاه عدالت را رعایت نکرده و مساوات را میان کشورها در نظر نمی گیرد.

حجت الاسلام نمر ایستادگی آمریکا در برابر عضویت فلسطین در سازمان ملل را با هدف گسترش فشارها علیه این کشور خواند و تصریح کرد: آمریکا به این دلیل با عضویت فلسطین در سازمان ملل مخالفت می کند که این کشور را در محاصره قرار داده و مجبور به مذاکره با رژیم صهیونیستی کند یا اینکه شورای امنیت که پایگاه استکبار است درباره این کشور نظر دهد.

خطیب جمعه سیهات شورای امنیت را نماد استبداد عنوان کرد و اظهار داشت: شورای که تنها چند کشور حق رای دادن در آن را دارند و سایر کشورها از این حق محروم هستند کاملا مستبد و دیکتاتور است و اراده ضعفا را مصادره می کند.

وی بر لزوم تعدیل این شورا تاکید کرد و ادامه داد: جهانیان باید تلاش کنند و توازن را در این شورا بوجود آورند تا ظالم به همان اندازه حق رای داشته باشد که ظالم دارد./980/ب902/گ
ارسال نظرات