۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۵۹۶
آیت الله حسینی بوشهری:

طلاب باید در زمینه های دینی آمادگی جنگ نرم با دشمن را داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسیتی بوشهری با اشاره به ضرورت تسلط طلاب بر مبانی رسانه و هنر، گفت: امروز طلاب باید در زمینه های دینی آمادگی جنگ نرم با دشمن را داشته باشند.
آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام چمعه قم در مراسم سال تحصیلی دانشکده صدا و سیمای قم، با اشاره به جذب دانشجویان این دانشکده از بین طلاب حوزه های علمیه گفت: دانشجویان نباید پس از رسیدن به این دانشگاه طلبگی را فراموش کنند.

وی به حماسه آفرینی رزمندگان سالهای دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در جنگ سخت رزمندگان و خانواده هایشان در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز در عرصه نبرد نرم نوبت جهاد طلاب مسلط به مبانی رسانه است.

آیت الله حسینی بوشهری دفاع در زمینه ها جنگ نرم را از مهمترین رسالت های طلاب در روزگار کنونی عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب باید بدانند خدا خوب دیده بانی است و همواره بر آنها نظارت دارد؛ از همین رو تلاش کنند در جنگ نرم خوش بدرخشند.

وی با بیان اینکه بر اساس مفاد آیه 60 سوره انفال آمادگی برای دفاع تا سر حد امکان تکلیف است، افزود: همان گونه که بر اساس آیات قرآن کریم باید در آماده جنگ سخت بود در جنگ نرم نیز باید آمادگی داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ قرار گرفتن در محیطی آموزشی و استعدادهای خوب رسانه ای را از نعمت های خدا به دانشجویان این دانشکده دانست و اظهار داشت: طلاب این دانشکده باید قدر نعمتی که خدا به آنها داده است را بدانند و از این نعمت در راه خداوند و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بهره برداری کنند.

قبل از سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، دکتر اکبری رییس دانشکده با اشاره به تاریخ تاسیس این دانشکده، گفت: در دو سال گذشته این دانشکده تحولاتی بزرگی داشته است.

وی ادامه داد: از دو سال پیش تا کنون میزان تولیدات دانشجویی دو برابر شده است و تعداد رشته های دانشکده از یک رشته به سه رشته ارتقا یافته است.

اکبری با اشاره به حمایت های خوب سازمان صدا و سیما از این دانشکده، ادامه داد: شبکه های مختلف صدا و سیما استقبال خوبی از تولیدات دانشجویان این دانشکده داشته اند و تعداد قابل توجهی از این آثار از شبکه های مختلف پخش شده است./965/پ203/ص
ارسال نظرات