۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۶۵۶
به همت دفتر تبلیغات اسلامی؛

نخستین دوره آموزشی مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین الملل افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره آموزشی مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین الملل شامگاه ششم مهر با حضور جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم رسما آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام احمد زادهوش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،شامگاه ششم مهر ماه در مراسم آغاز به کار نخستین دوره آموزشی مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین الملل گفت: پس از تاکید رهبرمعظم بر تربیت مبلغ دینی برای تبلیغ خارج از کشور انقلاب در دیدار با نخبگان حوزه در سفر به استان قم به منظور جذب مبلغان خارج از کشور مطالعات گسترده ای انجام شد.

وی در ادامه افزود: پس از تحقیق، پژوهش و مطالعات بسیار در این زمینه یک دوره آموزشی دوساله تدوین شد و به همین منظور پس از فراخوان نزدیک به 700 نفر از فضلای زبان‌دان حوزه که از مبلغان موفق بوده‌اند در مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل نام نویسی کردند.

حجت الاسلام زادهوش اظهار داشت: پس از برگزاری آزمون، مصاحبه و دیگر مراحل پذیرش از بین این طلاب چهل نفر برای حضور در دوره آموزشی تربیت مبلغ خارج از کشور پذیرفته شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار مباحث مطرح در این دوره دو ساله آموزشی برنامه های جانبی همچون تبلیغات مجازی و حقیقی از سوی پذیرفته شدگان این دوره صورت خواهد گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد:‌ مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین الملل با مشارکت موسسه فرهنگی آلاء راه اندازی شده است و مدیریت و راهبری آن مرکز نیز بر عهده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

شایان ذکر است، در ادامه این مراسم،‌ حجت الاسلام محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک، و حجت الاسلام عبدالمجید حکیم الهی، معاون ارتباطات وامور بین الملل جامعه المصطفی العالمیه سخنرانی کردند./919/پ203/ع

ارسال نظرات