۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۶۷۰
همزمان با دهه کرامت؛

نمایشگاه کتب علوم و معارف دینی در ارومیه برپا می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در تشریح ویژه برنامه های این سازمان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، از برپایی نمایشگاه کتب علوم و معارف دینی در ارومیه خبر داد.
سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در تشریح برنامه های ویژه دهه کرامت در استان، گفت: در این دهه نمایشگاه کتب علوم و معارف دینی در ارومیه برپا می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار عنوان کتب دینی و قرآنی در این نمایشگاه برای علاقه مندان ارائه می شود، محل برگزاری نمایشگاه را مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه اعلام کرد.

این مقام مسوول در ادامه یاداور شد: در همین راستا مسابقه کتاب خوانی با محوریت پرداختن به زندگی و سیره امام رضا(ع)، کریمه اهل بیت(ع) و حضرت معصومه (س) در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام فخری تصریح کرد: سوالات این مسابقه از کتاب «حالات زندگی حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع)» که از طریق دفاتر تبلیغات اسلامی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت، طراحی شده است.

امام جمعه موقت ارومیه در ادامه اظهار داشت: برای این مسابقه 5 هزار جلد کتاب و پاسخ نامه تهیه و طراحی شده است و برگزیدگان همزمان با آخرین روز دهه کرامت انتخاب و معرفی می شوند.

این مقام مسوول از برگزاری جشن های دهه کرامت در اکثر مساجد و تکایای استان خبر داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در پایان به حضور خادمان حرم رضوی در ارومیه در قالب اجرای جشنواره قرآنی «زیر سایه خورشید»اشاره کرد و گفت: این جشنواره به همت موسسه دارالحافظین آذربایجان غربی با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ و سیره رضوی و پرداختن هر چه بیشتر به زندگی امام رضا(ع) در ارومیه برگزار می شود./936/ت303/ص
ارسال نظرات