۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۶۹۸

غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در نمایشگاه کتاب تبریز گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، غرفه پاسخگویی به شبهات دینی با حضور روحانیان توانمند استان گشایش یافت.
پاسخگويي به سؤوالات ديني
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد اطلاع رسانی نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، محمد دادی در گفت و گو با این ستاد اظهار داشت: روحانیون در این غرفه پاسخگوی بسیاری از شبهات دینی و سؤالات شرعی مردم متدین هستند.

دادی با بیان اینکه مفاهیم دینی و شرعی می تواند مسائل و مشکلات روز جامعه را حل کند، افزود: ایجاد مرکز پاسخ گویی به سوالات شرعی و دادن مجال پرسش به جوانان و هدایت صحیح آنان به سمت پاسخ های درست ، علمی و منطقی می تواند موجب تقویت باورهای دینی و رفع شبهات اعتقادی شود.

وی با اشاره به تاثیر رسانه های گروهی در کاربردی کردن مفاهیم شرعی و دینی در زندگی اجتماعی اظهارداشت: در این راه نباید از نقش رسانه های نوشتاری، شفاهی و ابزار هنری غافل شد و اگر به این مسئله اهمیت بدهیم که مفاهیم دینی و شرعی وارد جامعه فرهنگی شود، راهکارهای فراوانی می توان در رابطه با آن ارائه داد.

غرفه پاسخگویی به شبهات دینی از ششم تا دوازدهم مهرماه جاری در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برپاست.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور یک هزار ناشر از سراسر کشور با یک صد هزار عنوان کتاب از ششم تا دوازدهم مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در حال برگزاری است./935/د103/ص
ارسال نظرات