۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۷۰۴

کارگاه آموزشی خبرنویسی طلاب در تبریز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی خبرنویسی و آشنایی با فقه رسانه ویژه طلاب استان آذربایجان شرقی، در تبریز کار خود را آغاز کرد.
کارگاه آموزشي
مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کارگاه آموزشی خبرنویسی، ابعاد جنگ نرم و آشنایی با فقه رسانه ویژه طلاب استان آذربایجان شرقی از صبح امروز در سالن کنفرانس مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در تبریز آغاز شد.

وی خاطر‌نشان کرد: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور طلاب منتخب مدارس علمیه برادران سراسر استان در دو نوبت صبح و عصر در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی واقع در بلوار 29 بهمن تبریز برگزار می شود.

شفیعی ادامه داد: این دوره به همت دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و با همکاری معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی برگزار و با 25 طلبه برادر از حوزه های علمیه تبریز، مراغه، اهر، میانه، هادی شهر، جلفا، شبستر و مرند در تبریز همراه خواهد بود.

وی آشنایی با اصول خبرنویسی، مهارت‌های مصاحبه، ویراستاری و نگارش، مبانی فقه رسانه، آشنایی با جنگ نرم و نقش رسانه در مقابله با ناتوی فرهنگی غرب را از محورهای موضوعی در کارگاه آموزشی طلاب آذربایجان شرقی برشمرد.

مسؤول دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا با بیان این‌که کارگاه آموزشی خبرنویسی در روزهای امروز و فردا در تبریز برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه این دوره با معرفی و تجلیل از برگزیدگان فردا از ساعت 17 در بیت آیت الله مجتهدشبستری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مدیرعامل خبرگزاری رسا فردا در اختتامیه این دوره آموزشی در بیت آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حضور خواهد داشت./935/پ202/س
ارسال نظرات