۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۷۵۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

نبود رهبری مشکل اساسی کشورهای متحول شده است

خبرگزری رسا ـ امام جمعه جلفا گفت: عامل اصلی عدم انسجام در کشورهای متحول شده اسلامی عدم وجود رهبری واحد است.
حجت الاسلام انتظاري، امام جمعه جلفا
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، حجت‌الاسلام علی انتظاری امروز در یادواره 212 شهید منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران این مراسم شهدا را نعمت بزرگی برای عزت و شرافت و صلابت انقلاب و اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا با ایثار خود انقلاب و اسلام را بیمه کردند.

وی ادامه داد: به راستی که دفاع مقدس، عرصه تابناکی از جهاد و شهادت بود که مجاهدان اصلی آن شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بودند که تصویری بی‌نظیر از دلدادگی به پروردگارشان را به نمایش گذاشتند و صحنه‌های جاودانی را خلق کردند که افلاک را درنوردید.

حجت السالام انتظاری شناخت راه شهدا و فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل امروز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای پیمان بستن با شهیدان و شناخت راه آنان است.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی داشت که از جمله آنها اثبات کارآمدی نظام و تئوری ولایت فقیه است.

امام جمعه جلفا با اشاره به جهانی شدن ارزش‌های انقلاب در سطح جهان گفت: بیداری‌های اسلامی که در کشورهای اسلامی رخ داده است همگی برگرفته از ارزش‌های انقلاب و جنگ هشت ساله است.

حجت الاسلام انتظاری با تاکید بر اینکه عامل اصلی در پیروزی‌های ایران اسلامی ولایت فقیه بوده است، تصریح کرد: عامل اصلی عدم انسجام در کشورهای متحول شده اسلامی عدم وجود رهبری واحد است.

وی افزود: یکی از پیام‌های اساسی شهدا برای جهانیان تبعیت از ولی‌فقیه برای دستیابی به پیروزی‌ها‌ است و این در وصایای تمام شهیدان دیده می‌شود./935/د103/ص
ارسال نظرات