۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۷۶۱
امام جمعه موقت مشهد:

تبعیت مسؤولان از رهبری ارج نهادن به خون شهداست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه بیداری اسلامی خشم و نفرت آمریکا را نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر کرده است گفت: شعار مردم در بیداری اسلامی قطع رابطه با اسرائیل و آمریکا است.
حجت الاسلام محمد باقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام محمدباقرفرزانه، امام جمعه موقت مشهد امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: نتیجه کنفراس اسلامی این بود که آن کسی که می تواند خاورمیانه را از نو و اسلامی بسازد نه آمریکا است نه اروپا ، بلکه رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به مناسبت های دهه کرامت و سالروزشهادت شهید هاشمی نژاد گفت: مرجعیت دینی در حوادثی چون عاشورا، غدیر و انقلاب اسلامی ، قدرت شیعی را در آزاد سازی ملت ها، به نمایش گذاشت.

امام جمعه موقت مشهد اظهار داشت: در اواخر دوران ریاست جمهوری بوش،رئیس جمهور آمریکا ادعا می کند که به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید، درمنطقه خلیج فارس است تا امنیت اسرائیل را در منطقه حفظ کند و این در حالی است که قدرت انقلاب اسلامی با تحولاتی که اتفاق افتاد ، قدرت اصلی منطقه خارومیانه است.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا از خاورمیانه جدید، این است که عمر غارت طولانی خود را در این منطقه بیشتر کند، افزود: در صورتی که انقلاب اسلامی با غرور و قدرت تمام، در آغاز از غزه به لطف پروردگار این توطئه را شکست داد و بعد از آن حسنی مبارک بزرگترین نوکر آمریکا و اسرائیل در منطقه شکست می دهد.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه شعار مردم در بیداری اسلامی، قطع رابطه با اسرائیل و آمریکا است، افزود: مردم با این شعار به سفارت خانه های اسرائیل و آمریکا حمله می کنند و سفیران آمریکا و اسرائیل شبانه فرار می کنند و این در حالی که بابیداری اسلامی مردم در منطقه ، مزدوران آمریکایی یکی پس از دیگری سقوط می کند.

وی با اشاره به برگزاری کنفراس بیداری اسلامی در تهران گفت: ایشان در این اجلاس ، هویت ومشخصات انقلاب اسلامی را در منطقه ذکر کردند و سپس آسیب های احتمالی را عنوان کردند، تمام کسانی که از کشورهای اسلامی دنیا در این کنفراس بودندبا تمام توجه می شنیدند و بیشتر به انقلاب اسلامی جذب شدند.

حجت الاسلام فرزانه با بیان اینکه در کنفراس بیداری اسلامی ،شاهد بیداری دیگری بودیم ، افزود: پس از شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب ، به یک باره جهان اسلام و استکبار فهمید، که طرح خاورمیانه جدید را آمریکا می دهدو آن کسی که به سران بیداری اسلامی نقشه راه می دهد ولی امر مسلمین، ولی فقیه در ایران است .

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه بیداری اسلامی خشم و نفرت آمریکا را نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر کرده است ، افزود: امروز مردم و مسوولان ایران، برای حفظ این نظام در برابر استکبار، اتحاد خود را حفظ کنند، بر اصول انقلاب دینی، استکبار ستیزی، اسلام ناب و عدالت گستری تکیه کنند.

وی در پایان خطاب به تمام مسوولان کشور گفت: مسوولان باید تابع رهبری، این شخصیت عالم با تجربه بی بدیل و بی نظیربعد از معصوم(س) باشند، چرا که این تبعیت، خدمت به ملت است اگر می خواهند از خون شهدا دفاع کنند دفاع مقدس را ارج نهند.

حجت الاسلام  فرزانه ادامه داد: از اصول انقلاب پیروی کنند، مراقب مردم باشند به حرف های و دردهای مردم توجه کنند و آنها را حل کنند و مردم را با خود همراه کنند تا توطئه های آمریکا در کشورما تحقق پیدا نکند. /930/پ202/ص
ارسال نظرات