۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۷۸۱

کارگاه آموزشی خبرنویسی طلاب آذربایجان شرقی پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی خبرنویسی و آشنایی با جنگ نرم طلاب استان آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.
کارگاه آموزشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کارگاه آموزشی خبرنویسی و آشنایی با جنگ نرم طلاب استان آذربایجان شرقی شب گذشته با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در بیت آیت الله مجتهدشبستری به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در این مراسم با تشریح فعالیت های خبرگزاری رسا اظهار داشت: کارگاه های آموزشی خبرنویسی ویژه طلاب تاکنون در استان های مختلف کشور برگزار شده که دوره آموزشی تبریز نیز در همین راستا با همکاری معاونت آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی اجرایی شد.

وی با اشاره به این که دوره آموزشی تبریز با نظم و کیفیت خاصی همراه بود، خاطر نشان کرد: استقبال طلاب سراسر استان آذربایجان شرقی و موفقیت اکثریت آنان در آزمون نهایی، نشان از موفقیت دوره دارد.

حجت الاسلام محققی گفت: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور طلاب منتخب مدارس علمیه برادران سراسر استان آذربایجان شرقی در دو نوبت صبح و عصر در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی به همت خبرگزاری رسا برگزار شد.

وی آشنایی با اصول خبرنویسی، مهارت‌های مصاحبه، ویراستاری و نگارش، مبانی فقه رسانه، آشنایی با جنگ نرم و نقش رسانه در مقابله با ناتوی فرهنگی غرب را از محورهای موضوعی در کارگاه آموزشی طلاب آذربایجان شرقی برشمرد.

همچنین حجت الاسلام محمود لطیفی، مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در سخنانی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: آشنایی طلاب با رسانه و اصول خبرنویسی، مقدمه ای برای حضور فعال آنان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی است.

وی با تاکید بر تداوم برگزاری چنین دوره هایی افزود: مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی آمادگی همکاری و مساعدت در برگزاری دوره های آموزشی خبرگزاری رسا ویژه طلاب استان را دارد.

همچنین مسؤول دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به استقبال طلاب سراسر استان آذربایجان شرقی برای شرکت در این دوره آموزشی اظهار داشت: با ارزیابی نتایج حاصل شده، به دنبال برگزاری و تداوم چنین دوره هایی در استان های شمال غرب کشور خواهیم بود.

شفیعی ادامه داد: دوره آموزشی خبرنویسی با حضور 25 طلبه برادر از حوزه های علمیه تبریز، مراغه، اهر، میانه، هادی شهر، جلفا، شبستر و مرند در تبریز همراه بود که حائزان شرایط لازم، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از برگزیدگان کارگاه آموزشی خبرنویسی و آشنایی با جنگ نرم طلاب استان آذربایجان شرقی با اعطای هدایایی تجلیل به عمل آمد./935/پ202/س
ارسال نظرات