۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۸۳۴
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا؛

گسترش آموزه های دینی رابطه مستقیم با کاهش جرائم دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های تبریز بازدید کرد.
غرفه خبرگزاري رسا نيروي انتظامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود خرم نیا، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، امروز با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های تبریز از نزدیک با روند تولید و انتشار اخبار در این رسانه آشنا شد.

وی در سخنانی با اشاره به اهمیت انتشار اخبار دینی در پیشگیری و کاهش جرائم در جامعه اظهار داشت: اعتقاد راسخ بر این است که گسترش آموزه های دینی رابطه مستقیم با کاهش جرائم دارد، افزون بر این که فعالیت تبلیغی روحانیت همواره عامل مؤثری در پیشگیری از معضلات اجتماعی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با تقدیر از تعامل دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا با معاونت پیشگیری از جرائم پلیس استان، گفت: اگر شاهد کاهش بی سابقه وقوع جرائم در ایام تبلیغی روحانیان هستیم، نشان از اثرگذاری مثبت حوزه های علمیه در رفتارهای اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.

خرم نیا در ادامه با بیان این که دغدغه آیت الله شبستری در مورد حجاب بجا است، گفت: پلیس طبق وظیفه ای که دارد؛ در مقابل هر گونه هنجارشکنی، از جمله بی حجابی برخورد می کند.

وی ضمن هشدار به هنجارشکنان اجتماعی و و با کسانی نیز که بی حجاب بوده و قاباخلاقی افزود: پلیس چاره ای جز برخورد با افرادی که به تذکرهای ارشادی پلیس توجهی نمی کنند، ندارد.

رئیس پلیس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: نیروی انتظامی برای افرادی که قابل ارشاد هستند، کلاس هایی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و والدین افراد بی حجاب در نظر می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بی حجابی معضلی است که نمی توان با تکیه منحصر بر اجرای قانون توسط نیروی انتظامی آن و بدون توجه به زیرساخت های فرهنگی لازم آن را برطرف کرد، مجموعه اقدامات در مقابل بی حجابی در درجه اول باید با رویکرد فرهنگی باشد که در این میان نقش رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است./935/پ202/س
ارسال نظرات