۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۸۶۸
در سال تحصیلی جدید؛

طرح شبکه ملی تبلیغ در سطح مدارس مازندران اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح شبکه ملی تبلیغ در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری جمعی از طلاب جوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان اجرا خواهد شد.
تبليغ طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم کاوه، دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران امروز در جلسه این کمیته که با حضور آیت الله طبرسی در ساری برگزارشد از اجرای طرح شبکه ملی تبلیغ در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری جمعی از طلاب جوان دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مازندران اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که این طرح به صورت آزمایشی سال گذشته در سطح تعدادی از مدارس استان برگزار شد، افزود: خوشبختانه میزان استقبال از اجرای این طرح از سوی مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان بسیار مناسب بوده است.

حجت الاسلام کاوه با اشاره به اجرای موفق این طرح در طرح اوقات و فراغت امسال دانش آموزان در مازندران، خاطرنشان کرد: طلاب اعزامی از حوزه علمیه قم در مباحثی همچون عفاف و حجاب، فرق و مذاهب، پاسخگویی به شبهات و بیان احکام دینی با دانش آموزان ارتباط برقرارمی کنند.

دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش وپرورش مازندران در اجرای آزمایشی این طرح 400 دانش آموز مقطع راهنمایی در 13 مدرسه ازمباحث مطرح شده در حوزه دینی بهره مند شدند، تصریح کرد: دراین طرح پنج ساله روحانیان با حضور در سطح مدارس مهم ترین احکام دینی ویژه دانش آموزان را پاسخ خواهند گفت.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری گفتمان های دینی سال گذشته درهزار و500 مدرسه مازندران خبر داد و بیان داشت: این گفتمان ها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم برگزار شد.

حجت الاسلام کاوه، اجرای طرح شبکه ملی تبلیغ در سطح مدارس استان را یک ضرورت دانست و با بیان این که خوشبختانه درحال حاضر سازوکار اجرای این طرح درمازندران فراهم شده است، بیان داشت: با اجرای این طرح شاهد تعمیق باورهای دینی درسطح مدارس استان خواهیم بود.

دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران با بیان این که امروز شبهات گسترده ای از سوی دشمنان نظام اسلامی درجامعه به ویژه میان نوجوانان وجوانان ترویج می شود، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شبهات دینی در سطح جامعه یکی ازمهم ترین وظایفی است که طلاب و روحانیان باید انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز در ادامه این جلسه با اشاره به این که آموزش و پرورش همه تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار گرفته است، گفت: خوشبختانه امروز فضای آموزش و پرورش برای تربیت دینی دانش آموزان کاملاً فراهم شده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات