۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۸۷۹
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

انتفاضه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، مقاومت و انتفاضه را تنها راه نجات مظلومان فلسطین دانست و برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه را اقدامی مهم از سوی نظام اسلامی در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان ارزیابی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين ايماني حجت الاسلام و المسلمين  اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع شرکت کنندگان در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که به میزبانی کشورمان برگزار شد، ابراز داشت:‌ با توجه به بیداری اسلامی که در کشورهای مختلف خاورمیانه و شمال آفریقا مطرح شده و مستکبران وابسته به نظام سکولار یکی پس از دیگری راهی دیار فراموشی می شوند مردم فلسطین که سال ها در چنگال این رژیم گرفتار هستند انتظار بیشتری از امت اسلامی داشته و دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید امت اسلام اقدامی جدی و مفید در راستای استیفای حقوق از دست رفته فلسطینیان انجام دهد، ‌گفت: نظام اسلامی همواره از این مساله دفاع کرده و می کند و ملت ایران نیز حمایت خود را از مظلومان بی دفاع فلسطینی اعلام داشته اند.

نماینده ولی فقیه در شیراز گفت: خوشبختانه در سال جاری نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کننده چند اجلاس مهم بود تا نشان دهد نسبت به مسائل جهان اسلام دغدغه دارد و همواره به دنبال ارائه راهکارهای مناسب است.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی تاکید کرد: کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در بهترین شکل به مدت دو روز برگزار شد،‌ مقام معظم رهبری که خط اصیل امام راحل را ادامه می دهند سخنرانی افتتاحیه اجلاس را به عهده گرفتند و در بیاناتی سازنده و سرنوشت ساز دنیای اسلام را متوجه مساله فلسطین و اهمیت آن کردند.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید کردند که تشکیل دو دولت به معنای به رسمیت شناختن رژیم غاصب اسرائیل است‌ و ما در گذشته شاهد این نوع ادعاها از سوی مستکبران بوده ایم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری عمق توطئه را مطرح کردند که تمام سرزمین فلسطین می باید از رود اردن تا دریا که غصب شده به صاحبان اصلی آن برگردد و گفتند تمام خاک فلسطین برای تمام مردم این سرزمین است.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: مقام معظم رهبری با بیانات روشنگرانه و حکیمانه خود توطئه تقسیم فلسطین را خنثی کردند و با استدلال های منطقی و محکم جلوی این حرکت ناشایست را گرفتند.

وی با اشاره به دیگر بیانات رهبر انقلاب در اجلاس حمایت از انتفاضه، مقاومت را تنها راه نجات فلسطین دانست و گفت: در این شرایط دنیای اسلام باید به مقاومت به عنوان تنها گزینه نجات فلسطین عنایت ویژه ای داشته باشد و این عامل را مهم ترین اصل برای پیروزی بداند،‌ چرا که آنچه امروز دنیای غرب را مجبور به پذیرش کرده، به برکت مقاومت و انتفاضه هایی است که داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به ارائه راهکار جمهوری اسلامی از سوی رهبر انقلاب مبنی بر برگزاری همه پرسی در فلسطین، ابراز داشت: طرح نظام اسلامی طرحی است که تمام طرفداران آزادی خواه با تمام وجود پذیرای آن هستند چراکه هر فلسطینی همچون دیگر ملت های جهان حق دارد در سرنوشت خود اثرگذار باشد.

وی با محکوم کردن سکوت سازمان های بین المللی در قبال سال ها جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ‌چرا باید مردم این کشور آواره شهرها و کشورهای مختلف باشند و خانه و کاشانه آنها در اختیار افرادی غاصب و نژاد پرست قرار گیرد؟

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی افزود: مقام معظم رهبری با بیانات شیوا، رسا و کارساز خود به این دو نکته اصلی توجه داشتند و از سویی دیگر توطئه ای که محمود عباس به دنبال آن بود را خنثی کردند./924/ت302/ج
ارسال نظرات