۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۹۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

شهدا به عشق ولایت در جبهه ها حضور یافتند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آنچه شهدا را برای دفاع از کیان نظام اسلامی بر انگیخت، نه حس ناسونالیستی بلکه اعتقاد آنان به ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در مراسم تجلیل از پدران روحانی شهید، ایثارگر، آزاده و جانباز استان اظهار داشت: آنچه شهدا را برای دفاع از کیان نظام اسلامی بر انگیخت، نه حس ناسونالیستی بلکه اعتقاد آنان به ولایت فقیه و ایمان به راه امام شهدا بود.

وی افزود: در طول تاریخ موارد بسیاری از تجاوز به مرزهای ایران را داریم که مردم با حس وطن پرستی در معرکه جنگ و دفاع از مرزها حاضر شده اند، اما همگان شاهد بودند که مرزهای ایران دستخوش تغییر شده است.

حجت الاسلام عظیمی در ادامه گفت: شهدای روحانی با تقدیم جان خود در راه ولایت، پایه های نظام اسلامی ایران مستحکم و آینده حکومت دینی را بیمه کردند، در حقیقت آمار بالای شهدای روحانی کشور در مقایسه با سایر اقشار نشان از اوج ایثارگری روحانیت به اسلام و مبانی دینی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به این که در طول هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 742 شهید روحانی در جبهه ها به شهادت رسیده اند، اظهار داشت: 159 نفر از این تعداد هدیه آذربایجان شرقی به نهال انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عظیمی اضافه کرد: دفاع همچنان باقی است و روحانیت همان گونه که در سنگر مساجد به نشر دین خدا می پردازد آماده حضور در میادین جنگ و علمداری میدان جهاد است./935/پ203/س
ارسال نظرات