۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۹۲۲
آیت الله طبرسی:

حکومت اسلامی مایه اقتدار بین المللی ایران شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در دنیا مطرح است، گفت: حاکم بودن اسلام در ایران مهم ترین عامل اقتدار این کشور است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار با رییس عقیدتی سیاسی دریابانی و افسران دریابانی نیروی انتظامی استان با اشاره به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک مقتدر در دنیا نقش آفرین است.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از همان روز های نخست پیروزی انقلاب در پی براندازی این کشور بودند، افزود: اما با وجود همه تلاش ها و توطئه های نظام سلطه، امروز شاهد عزت و عظمت ملت ایران اسلامی در دنیا هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن با آغاز جنگ تحمیلی به خیال خود فکر می کرد می تواند به راحتی در کشور نفوذ کند، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از حضور ملت ایران در جبهه های حق علیه باطل بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که فرزندان این مرزوبوم با همه توان خود در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایران اسلامی ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: پیروزی در جنگ تحمیلی با تقوا و ایمان رزمندگان و همچنین پیروی از ولایت فقیه حاصل شد.

وی با اشاره به این که امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه نقش آفرینی های ولایت فقیه از عزت جهانی برخوردار است، بیان داشت: دشمنان امروز همه توان خود را برای تضعیف این جایگاه مهم به کار گرفته اند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به وضعیت امنیت در ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان این که کشورمان از لحاظ امنیت در شرایط بسیار بالایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت حاکم بودن اسلام در ایران اسلامی امنیت در کشور چند برابر کشورهای دیگر است.

آیت الله طبرسی ادامه داد: ثبات امنیت در ایران به خاطر داشتن مردم ولایتمدارمان به ویژه نیروهای مسلح به ایمان، اعتقاد به باورهای دینی، تقوای الهی و وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی با هوشیاری و همه توان خود از میهن اسلامی حراست می کنند، افزود: به برکت اقتدار نیروهای مسلح کشورمان، دشمن حتی فکر حمله به ایران اسلامی را در سر ندارد./950/پ202/س
ارسال نظرات