۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۹۲۹
آیت الله ممدوحی:

بیانات رهبر انقلاب در خصوص فلسطین، منظومه دیکتاتوری جهان را به چالش کشید

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در کشورمان را نشان دهنده احساس تکلیف نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به مسائل جهانی به ویژه مساله فلسطین دانست و این کنفرانس را عامل به چالش کشیده شدن منظومه دیکتاتوری جهان توصیف کرد.
آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را ابتکاری شایسته و قابل تحسین توصیف کرد.

وی با تشریح دستاوردهای این کنفرانس بین المللی، خاطرنشان کرد: مهم ترین ‌دستاوردی که پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب داشت، این بود که منظومه دیکتاتوری جهان را به چالش کشید.

آیت الله ممدوحی تاکید کرد: این اجلاس مملو از رویارویی های جالب و احیای نقش جمهوری اسلامی در قبال تحولات جهانی و به ویژه موضوعات مربوط به امت اسلام و مسلمانان بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تشکیل دو دولت در سرزمین های اشغالی را مردود و غیر قابل پذیرش توصیف و با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تشکیل دو دولت در یک کشور معنا ندارد.‌

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس،‌ موج بیداری اسلامی را مهم ترین تهدید برای استکبار جهانی دانست.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که موشک های ایران و گروه های مقاومت تهدید واقعی برای صهیونیست ها نیست،‌ خاطرنشان کرد: این مساله یکی از دقیق ترین و پیشرفته ترین حرف هایی است که تنها ایران اسلامی می تواند بزند.

وی گفت: ما در پیشبرد کارها به این حرف ها احتیاجی نداریم، چرا که بیداری ملت ها بهترین انفجار در مقابل آمریکا،‌ استکبار و ایادی آنها است. /924/ت302/ج
ارسال نظرات