۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۹۶۲
جنبش مقاومت اسلامی حماس:

مسجدسوزی در کرانه باختری چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس جنایت اخیر صهیونیست ها علیه مسجدی در کرانه باختری را محکوم و آن را جنایتی نژادپرستانه و بزدلانه توصیف کرد.
جنبش مقاومت اسلامي حماس
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی حماس، روز گذشته با صدور بیانیه ای در واکنش به اقدام جنایتکارانه اخیر شهرک نشینان صهیونیستی در به آتش کشیدن مسجدی در روستای طوبا زنغریه در الخلیل در کرانه باختری، آن را جنایتی نژادپرستانه و بزدلانه از سوی صهیونیست های متعصب علیه خانه ای از خانه های خداوند توصیف کرد.

این بیانیه ادامه این جنایت ها و تجاوزگری ها و استمرار حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهرک نشینان یهودی افراطی را بی حرمتی به شرایع آسمانی و پایمال کردن قرادادهای بین المللی دانست و افزود: این اقدام بی شرمانه چهره واقعی رژیم اشغالگر صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

جنبش حماس با تاکید بر اینکه اینگونه اقدام های دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان یهودی در مبارزه با آزادی پرستش، اعتقاد ملت فلسطین به اصول و حقوق خود را تقویت خواهد کرد، یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد) و سازمان همکاری اسلامی را به اقدام فوری برای حمایت از مقدسات اسلامی در برابر تهدیدهای صهیونیستی فراخواند.

گفتنی است که شهرک نشین های صهیونیستی، روز گذشته در ادامه هتاکی به مقدسات اسلامی در سرزمین اشغالی فلسطین، مسجدی در یکی از روستاهای الخلیل در کرانه باختری را به آتش کشیدند و به هتک حرمت قرآن کریم پرداختند که این اقدام با خشم شدید ساکنان این روستا روبرو شد، اما نظامیان صهیونیست با دفاع از اقدام شهرک نشینان صهیونیست به سرکوب مردم این روستا پرداختند./981/ب902/گ
ارسال نظرات