۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۹۸۳

مجتمع مسکونی طلاب آذربایجان شرقی افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مجتمع مسکونی 24 واحدی دارالعلم سردرود از توابع تبریز با حضور آیت الله مجتهدشبستری مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح مجتمع مسکوني طلاب آذربايجان شرقي مجتمع مسکوني طلاب آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مجتمع 24 واحدی دارالعلم سردرود در زمینی به مساحت یک هزار و 174 مترمربع و زیربنای سه هزار و 120 مترمربعی در چهار بلوک سه طبقه ای به همت بنیاد مصلای امام خمینی(ره) تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مساحت هر واحد مسکونی مجتمع دارالعلم 75 تا 80 مترمربع است که برای ساخت آن هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در مراسم بهره‌برداری مجتمع مسکونی دارالعلم سردرود‌، با بیان این که مساله تامین مسکن برای تمامی اقشار به ویژه طلاب و روحانیان متاهل به یکی از مشکلات عمده تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: تامین مسکن طلاب لازمه تحصیل و آرامش خاطر سربازان حضرت ولی عصر(عج) است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: بی تردید خدمت و ارایه تسهیلات لازم برای مسکن طلاب که در واقع سربازان امام زمان (عج) هستند، می تواند اجر دنیوی و اخروی به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرسودگی تعدادی از مدارس علمیه استان، خواستار مشارکت خیرین و دولت در تجدیدبنای اماکن دینی و حوزوی شد و گفت: تلاش برای تجدید بنا و تعمیرات اساسی مدارس علمیه لازم بوده و دولت باید در این زمینه به حوزه های علمیه کمک کند./935/پ203/س
ارسال نظرات