۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۹۹۲

استقبال مردم تبریز از غرفه حرمین کاظمین در نمایشگاه کتاب تبریز

خبرگزاری رسا ـ مردم تبریز از غرفه آستان مقدس حرمین کاظمین در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز استقبال کردند.
کاظمين
شیخ حسن هادی طه، مسؤول غرفه آستان مقدس حرمین کاظمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این غرفه شامل تصاویر ضریح مطهر، کتب، تابلوها و پرچم بارگاه ملکوتی حرمین کاظمین می باشد.

وی با اشاره به استقبال مردم تبریز از این غرفه دینی و فرهنگی خاطر نشان کرد: تصاویری از ضریح قدیم و جدید حرم مطهر و لوح های کنده کاری شده به همت ابراهیم نقاش هنرمند عراقی در معرض دید عموم علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت قرار گرفته است.

هادی طه ادامه داد: تصاویر قدیمی از شهر کاظمین و ارایه کتب فارسی و عربی در خصوص زندگی نامه حضرات معصوم امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) از دیگر بخش های این غرفه دینی به شمار می رود.

وی گفت: مردم آذربایجان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت هستند، چنانکه همه روزه شاهد استقبال کم نظیر عموم خواهران و برادران از غرفه آستان مقدس حرمین کاظمین هستیم.

مسؤول غرفه آستان مقدس حرمین کاظمین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح توسعه حرم مطهر امام کاظم(ع) و امام جوادالائمه(ع) اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع در قالب صحن امام علی(ع) و صحن سیدمحمدباقر صدر در حال اجرا است./935/پ203/س
ارسال نظرات