۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۹۹۷

مصلای بزرگ عجب‌شیر احداث خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه عجب‌شیر در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات تبریز از احداث مصلای بزرگ این شهر در آینمده نزدیک خبر داد.
مصلا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب‌شیرٰ امروز در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات تبریز اظهار داشت: عملیات احداث پروژه مصلای بزرگ شهرستان عجب شیر در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

وی با تشریح بخش های مختلف پیش بینی شده در این پروژه خاطرنشان کرد: حوزه علمیه برادران عجبشیر نیز در جنب این مصلا احداث خواهد شد.

حجت الاسلام شربیانی در ادامه با تقدیر از فعالیت فعالیت های رسانه ای خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: انتشار دوهفته ندای طالبیه، ویژه نامه خبری حوزه های علمیه استان از برکات فعالیت دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در منطقه آذربایجان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، کتاب را مهم‌ترین ابزار بالندگی و تعالی فرهنگ ملل مختلف عنوان کرد و گفت: می توان میزان پیشرفت و ترقی هر جامعه را از میزان کتب منتشر شده و همچنین کتاب‌خوانان آن جامعه دریافت.

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه کتاب ارزشمند و مفید می تواند راهنما و هدایتگر جامعه بوده و مروج اخلاق درست و متعالی باشد، گفت: کتاب و کتابخوانی باید جایگاه شایسته خود را در جامعه یافته و هزینه خرید کتاب در سبد خرید خانوار بیشترین رقم را به خود اختصاص دهد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت زمان در برگزاری نمایشگاه گفت: باید برای بهره مندی حداکثری از فرصت فرهنگی ایجاد شده تدابیری جهت خرید آسان و تهیه بن کتاب برای علاقمندان فراهم شود./935/پ203/س
ارسال نظرات