۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۰۳۱
در فضای مجازی؛

اطلاعات 1200 درس سطح عالی و خارج حوزه های علمیه کشور منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ فهرست جامع اطلاعات 1200 درس سطوح عالی و خارج فقه و اصول حوزه های علمیه سراسر کشور در سال تحصیلی 90-91 با قابلیت جستجو اطلاعات بر اساس کتاب، استاد، مبحث درس، زمان و مکان به صورت پروند ویژه بر روی شبکه اجتهاد قرار گرفت.
اينترنت
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه اینترنتی اجتهاد، این فهرست جامع با بیش از 1200 درس، به تفکیک دروس حوزه های علمیه قم، مشهد، اصفهان و سایر حوزه های علمیه (تهران، تبریز، بابل، آمل، اهواز و شیراز) پرداخته است و قابلیت جستجو اطلاعات بر اساس کتاب، استاد، مبحث درس، زمان و مکان را دارد و علاوه بر آن مخاطب را با زندگی نامه استاد و همچنین معرفی مراکز آموزشی و با دیگر دروس مراکز آشنا می سازد.

در بخش حوزه علمیه مشهد به صورت ویژه اطلاعات دروس قواعد الاحکام، آیات الاحکام، اندیشه های سیاسی اسلام و اندیشه های اقتصادی اسلام درج گردیده است.

این فهرست نسبت به فهرست های اعلام شده مراکز حوزوی دقیق و کامل تر می باشد به نوعی که دروس کثیری از علما و مدرسین حوزه های علمیه، در این فهرست مشاهده می شود.

گفتنی است این فهرست به همراه چهار سال اخیرآن، در بانک اطلاعات دروس قرا گرفته است و در حال حاضر نمایه دروس حوزه علمیه مشهد بر روی شبکه و تا پایان هفته جاری دروس حوزه های علمیه کشور قرار خواهد گرفت.

شبکه اجتهاد هر ساله در آغاز سال تحصیلی (مهرماه) این بخش را به روز رسانی می کند و در سال آینده علاوه بر اطلاعات دروس سطوح عالی و خارج فقه و اصول؛ انتشار اطلاعات دروس حقوق، علوم قرآنی و دیگر دروس را در دستور کار خود دارد./930/د102/س

ارسال نظرات