۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۰۷۷
جبهه عمل اسلامی لبنان:

کنفرانس بین المللی تهران در دفاع از فلسطین نشانگر بیداری امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان بر ناکامی طرح های استکباری و پیروزی های پیاپی مقاومت تاکید کرد و کنفرانس بین المللی فلسطین در تهران را نشانگر بیداری امت اسلام دانست.
جبهه عمل اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان، روز گذشته پس از برگزاری نشست دوره ای خود در بیروت، پایتخت لبنان با صدور بیانیه ای، روند کلی اوضاع لبنان و منطقه را به سوی تحقق پیروزی های بیشتری در برابر طرح های استعمار و استکبار بین المللی دانستند و افزودند: استکبار جهانی با تمام توان خود، تلاش های نومیدانه و بی ثمرش را برای به زانو درآوردن امت اسلام ادامه می دهد.

این بیانیه با اشاره به حجم گسترده دسیسه های آمریکایی ـ صهیونیستی علیه امت اسلام، افزود: علیرغم دسیسه های دشمنان علیه لبنان، سوریه و فلسطین و تلاش همیشگی آنها برای پاشیدن بذر فتنه و ایجاد شکاف و اختلاف در جهان عربی و اسلامی و با وجود حمله های نظامی و سیاسی و همدستی آشکار بین المللی برای شکستن محور مقاومت به لطف خداوند مقاومت توانست همه این تلاش ها را با شکست مواجه سازد.

جبهه عمل اسلام لبنان با اشاره به پیروزی مقاومت در لبنان و فلسطین و عراق در برابر طرح استکباری، افزود: مقاومت در برابر یکی از توانمندترین نیروهای نظامی و فنی منطقه توانست به پیروزی های بزرگ و دستاورهای عظیمی دست یابد و همه جهانیان را به شگفت وادارد.

این بیانیه همچنین با اشاره به دومین کنفرانس بین المللی حمایت از وحدت اسلامی و یاری قضیه فلسطین که چندی پیش در تهران برگزار شد، افزود: برگزاری این کنفرانس نشانگر عافیت و سلامت امت اسلام و بیداری و مسؤولیت پذیری آن در خصوص قضایای عربی و اسلامی و پیش از همه قضیه فلسطین است./981/ب902/گ
ارسال نظرات