۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۱۴۲

عرضه کتب مذهبی در نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه

خبرگزاری رسا ـ نهمین نمایشگاه سراسری کتاب از فردا به مدت یک هفته در پارک جنگلی، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ارومیه برپا گشایش می یابد.
نمايشگاه کتاب
حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب با حضور 400 ناشر کشوری از فردا به مدت یک هفته در ارومیه برگزار می شود.

وی بابیان این که از تعداد کل ناشران شرکت‌کننده دراین نمایشگاه، 20ناشر ونمایندگی ازآذربایجان غربی خواهند بود، اظهار داشت: کتاب‌های عرضه شده در نهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از40 درصد تخفیف برخوردار هستند.

این مقام مسؤول افزود: ازاین میزان تخفیف 20درصد ازسوی ناشران ومابقی نیز ازسوی اداره کل ووزارت ارشاد تقبل شده است.

حجت الاسلام کریمی گفت: برای برخورداری علاقه مندان به کتاب از تخفیف‌های در نظر گرفته شده، به ارزش 3میلیارد و500میلیون ریال بن کارت الکترونیکی خرید کتاب توزیع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، تجلیل از نویسندگان ومولفان فعال استان، برگزاری جلسات نقد کتاب وبرپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان را ازجمله برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 30 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود، افزود: کتاب های موجود در این نمایشگاه در موضوعات مختلف آموزشی، مذهبی، پزشکی، عمومی، کودکان، فنی مهندسی هنری و دفاع مقدس هستند.

حجت الاسلام کریمی تاکید کرد: برای رفاه حال خریداران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با اتوبوسرانی هماهنگ شده است تا علاقمندان را از محل های در نظر گرفته شده به محل نمایشگاه منتقل کنند.

وی در ادامه به تعداد نویسندگان و مولفان استان اشاره کرد و گفت: در آذربایجان غربی 200 نویسنده، 130 مولف و 165 انتشاراتی فعال است.

مراسم افتتاح این نمایشگاه بصورت رسمی 16 مهر با حضور استاندار برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت 9 تا 12 ظهر و بعد از ظهر ها از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

گفتنی است، سال گذشته 30 نمایشگاه کتاب در آذربایجان غربی برگزار شده بود./936/ت302/ص
ارسال نظرات