۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۲۱۹

اهتزاز پرچم بارگاه ثامن الحجج در امامزاده صالح تهران

خبرگزاری رسا ـ کاروان خدام حرم مطهر امام رضا(ع)، شب گذشته با استقبال پر شور مردم و مسؤولان وارد تهران شد.
حرم رضوي، امام رضا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کاروان خدام بارگاه رضوی با عبور از خیابان های منطقه 15تهران در فرهنگسرای خاوران مستقر شده و به ایراد سخنرانی و مداحی در مدح حضرت رضا(ع) پرداختند و در حاشیه این مراسم, بسته های متبرک آستان قدس رضوی به حضار اهدا شد.

بر اساس این گزارش، خدام حرم رضوی روز گذشته نیز با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) و قطعه شهدای گمنام بهشت زهرا(س) ضمن ادای احترام، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

همچنین اهتراز پرچم و استقبال مردمی در امامزاده صالح و "جشن زیر سایه خورشید" با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ساعت 19:30 امشب درمحل تالار وحدت برگزار می شود.

دیدار با دانشجویان با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی در محل دانشگاه تهران، حضور در نماز جمعه تهران و بیان فضایل حضرت رضا(ع) توسط خدام حرم آن امام همام، حضور دربیمارستان شهید رجایی و چند مسجد، حضور در سی مدرسه و شش دانشگاه تهران، برگزاری دومین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در برج میلاد با سخنرانی حجت الاسلام عالی همراه با اهتزاز پرچم، نورافشانی و اجرای تئاتر با موضوع سیره رضوی و حضور در مرکز توانبخشی جانبازان، جشن ویژه دانشجویان و بیمارستان ساسان از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در تهران به شمار می رود.

شایان ذکر است؛ چهارمین سال "جشن های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید" در 77 شهر 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از تاریخ 7 لغایت 17 مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود./930/پ203/ص
ارسال نظرات