۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۲۴۲
آیت الله حیدری:

ایران به سرعت در حال پیشرفت و اسراییل در حال سقوط است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، سرعت رشد علمی ایران را 11 برابر دیگر کشورهای جهان دانست و گفت: خوشبختانه ایران به جایگاه رفیعی از علم در جهان رسیده، به طوری که هم اکنون معدل پیشرفت ایران در زمینه های علمی یازده برابر دیگر کشورهای جهان است.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه کوت عبدالله اهواز با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات و تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: این دهه با ولادت حضرت معصومه(ص) آغاز و با ولادت امام هشتم مسلمانان یعنی امام رضا (ع) به پایان می رسد؛ از این رو باید با شور و شوق خاصی مراسم های مرتبط با این دهه را برگزار کنیم.

وی به شانزدهم مهرماه سال 66، حمله بالگردهای آمریکایی به قایق های سپاه در خلیج فارس، اشاره کرد و بیان داشت: حمله ناجوانمردانه آمریکا به قایق های سپاه، چراغ قرمزی برای ورود مستقیم به جنگ ایران و عراق بود؛ چرا که آمریکا پس از آن که دریافت که صدام دیگر نمی تواند به تنهایی جنگ را اداره و به نفع خود تمام کند به صورت مستقیم وارد جنگ شد.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به تاسیس مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی، گفت: تأسیس این مجمع ابتکاری از سوی مقام معظم رهبری در سال 69 بود و خوشبختانه این مجمع پس از بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای مسلمان، هم چنان در حال تلاش و فعالیت است.

 وی با تأکید بر این که ایران به جایگاه رفیعی از علم در جهان رسیده، اذعان داشت: هم اکنون معدل پیشرفت ایران در زمینه های علمی یازده برابر دیگر کشورهای جهان است، که این مسأله به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری است.

آیت الله حیدری، به سخنان و اعتراف های سران موساد نسبت به ایران، اشاره کرد و اظهار داشت: بحمدالله مرکزیت و اقتداری که ایران پیدا کرده سران موساد را به اعتراف واداشته است، به طوری که تصریح کرده اند که ایران هم اکنون در مؤثرترین و اسراییل در بدترین موقعیت تاریخ قرار گرفته است و این مسأله بدان معناست که ایران به سرعت در حال پیشرفت و اسراییل در حال سقوط است.

وی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: رژیم آل سعود- آن هم پیمان نانوشته اسراییل- همچون رفقای خود در آستانه سقوط قرار گرفته و دلیل بر اثبات این مسأله لشکر کشی او به بحرین و یمن است؛ چرا که این لشکر کشی‌ها نشان دهنده چیزی جز ترس و وحشت آنان نیست./9465/پ202/ص
ارسال نظرات